המימד הרביעי » רעיונות למתנות » מתנה מקורית ליום נישואין

מתנה מקורית ליום נישואין

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

בחירת מתנה מקורית ליום נישואין יכולה להיות די טריקית ובואו נהיה כנים, היא גם מצריכה המון מחשבה.

האזינו לכתבה

מתנות גנריות ולא מיוחדות שיעידו על חוסר השקעה או תכנון יכולות להרגיז את בן זוג שלכם, לכן חשוב לפנות ליום המיוחד הזה זמן כדי להראות לחצי השני שלכם כמה אתם אוהבים אותו.

המומחים שלנו ריכזו לכם כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור את המתנה המקורית ביותר לכבוד יום המיוחד שלכם 😊

טיפים לבחירת מתנה מקורית ליום הנישואין

  1. תנו משמעות לתאריך – השתמשו במספר השנים שאתם יחד כבסיס למתנה. לדוגמה, אם אתם נשואים שנתיים – אז שלבו שני פריטים במתנה, או שחקו עם הספרה 2 בברכה. אם נשואים 10 שנים תוכלו להכין פתקים רומנטיים שכתוב בהם עשר סיבות שאתם אוהבים אותם וכו'. חשבו מחוץ לקופסא!
  2. ערך סנטימנטלי – תקנו מתנה עם משמעות מיוחדת. השתמשו בדמיון שלכם – אולי יש לכם איזה בדיחה משותפת או זיכרון משותף עם משמעות רבה לשניכם? מצאו פריט שיכול לייצג אותו או צרו אחד, לדוגמה: חריטה על תכשיט יכולה לעשות את העבודה, בין אם זה ציטוט או משפט שיגרום לשניכם להיזכר באיזה רגע מיוחד. חשבו על הרגעים הגדולים שלכם – יום החתונה או אבני דרך חשובות שהיו לכם במערכת היחסים. תוכלו גם לפצל מתנה אחת גדולה לכמה קטנות לפי מספר השנים שאתם יחד.
    תוכלו גם לפנק את בן הזוג במנורת ירח עם תמונה ועליה להוסיף את התאריך וההקדשה שלכם.
  3. הראו לכם שאתם מכירים אותם – שמחפשים מתנות ליום נישואין חשוב לבסס אותן על דברים שהם אוהבים. נשמע ברור מאליו, אבל הרבה אנשים מפספסים את הפרמטר הזה ואז נוצרת אכזבה סביב המתנה. ערכו רשימה מסודרת של תחביבים ותחומי עניין של בני הזוג שלכם וכך תוכלו לצמצם את האפשרויות שלכם. לדוגמה: אם בן הזוג שלכם הוא בכלל שף בסתר 😉  תקנו לו מתנה שנוגעת לעולמות המטבח, או קחו אותה לחוויה קולינרית מענגת.
  4. תהיו רומנטיים! – מתנה מקורית ליום נישואין לא יכולה להיות שווה אם אין אווירה רומנטית ברקע! האפשרויות הן כל כך רבות והכול תלוי גם באופי של בן/בת הזוג שלכם. אם אתם רומנטיקנים חסרי תקנה תוכלו לפזר עלי כותרת של ורדים לאורך כל הדרך ובבית, לקנות נרות ריחניים ולשים שיר ששניכם אוהבים ברקע, לא משנה כמה "קלישאה" זה נחשב, קשה לנו להאמין שזה ישאיר אותו/אותה אדישים. אם בא לכם לצאת מגבולות הבית – תוכלו לעשות פיקניק בחוץ או לצאת למסעדה שנפגשתם לראשונה. להרפתקניים שבניכם אפשר לשלב אטרקציות אתגריות או טיסה מפנקת לחו"ל. האפשרויות הן אינסופיות, אך חשוב שללא תפזרו וכמובן שתגדירו תקציב מראש.
מתנה מקורית ליום נישואין 2

עוד כמה טיפים לבחירת מתנה מקורית ליום נישואין

  • רשמו את תאריך השנה שלכם או קבעו תזכורת בטלפון כדי שלא יקרה מצב שאתם שוכחים.
  • אל תשכחו להוסיף כרטיס ברכה. גם בעידן הדיגיטלי חשוב לרשום כמה מילים מהלב 😊
  • הישארו במסגרת התקציב שלכם – ערכו תמיד השוואות מחירים בין מתנות ומוצרים לפני שאתם רוכשים אותם ביוקר.
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנה מקורית ליום נישואין

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על מתנה מקורית ליום נישואין. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר מתנה מקורית ליום נישואין יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא מתנה מקורית ליום נישואין תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מתנה מקורית ליום נישואין יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

איך לבחור מדפסת תלת מ ימד

איך לבחור מדפסת תלת מימד ?

המדפסות התלת מימד הביתיות פורצות לקהל הרחב בזכות העלות הנמוכה שלהם והתיחזוק הנמוך. ככל שהזמן עובר המודעות ליעילות של הדפסת תלת מימד עולה ובמיוחד לצרכן

קרא עוד »

פלסטיק למדפסת תלת מימד

עם התפתחות הטכנולוגייה התלת מימדית, התעורר צורך ליותר ויותר חומרים לשלב הייצור וההדפסה. מודלים שונים מצריכים מאיתנו חומרים שונים וצבעים שונים ולכן נכנסו חומרים חדשים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)