המימד הרביעי » עולם התלת מימד » בניית אב טיפוס בהדפסת תלת מימד

בניית אב טיפוס בהדפסת תלת מימד

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

עולם ההיי טק והפיתוח מרקיע שחקים ולצידו יש מספר עצום של סטארט אפים בפיתוח.
כמה פעמים קפצה לכם מודעה להשקעה בסטארט אפ מסויים ברשתות החברתיות ?

האזינו לכתבה


סיכוי גבוה שכל אחד מכם נתקל בלפחות מודעה אחת מהסוג הזה.

בניית אב טיפוס – איך זה עובד ?

כשעולם הפיתוח מתקדם איתו גם הצורך להוזיל את פיתוח אבי הטיפוס המגוונים שנדרשים המפתחים לייצר לצורך הדגמה והצגה מול משקיעים.

עד לא מזמן פיתוח אבטיפוס למוצר דרש תבניות מורכבות ופנייה אל מספר לא קטן של בעלי מקצוע וסינכרון בניהם, התהליך היה ארוך ומייגע, דרש תיאום מאוד מורכב ומסובך שפעמים רבות דרש מספר ניסיונות לפיתוח אבטיפוס מוצלח.

למזלם של כל המפתחים בעולם, עולם התלת מימד הגיע והציל את המצב, כל מה שנדרש לבניית אבטיפוס מוצלח הוא לשכור מעצב שבקיא בתוכנות עיצוב תלת מימדיות, ולהסביר לו את הדרישות שלכם.

בגדול, כל מעצב ברמה בסיסית יידע להתמודד עם עיצוב של מודל לאבטיפוס עם הסבר מדוייק ומפורט.
תוך זמן קצר יהייה לכם מודל תלת מימדי מדוייק של האבטיפוס שלכם וכל מה שנידרש הוא אך ורק לגשת לבעל מקצוע נוסף אשר עוסק בהדפסה תלת מימדית.

הדפסה תלת מימדית של אבי טיפוס תידרוש מכם, המפתחים, לדעת כמה דברים לפני שניגשים להדפסה:

  • האם המוצר צריך להיות גמיש קשיח בצורה קיצונית ?
  • האם המוצר צריל לעמוד בטמפרטורות קיצוניות ?
  • האם המוצר צריך לבוא במגע עם אוכל ?
  • מה רמת הדיוק הדרושה במוצר ?

אלו השאלות העיקריות שכדאי לדעת לפני שניגשים להדפסה תלת מימדית של אבטיפוס.
מומלץ להתייעץ עם המעצב לגבי השאלות האלו, אמנם הוא אינו מדפיס בעצמו בדרך כלל, אבל הוא אכן יידע לענות בצורה מספקת כדי לכוון אתכם לצרכים שלכם.

אם לא בצלחתם להגיע להבנה לגבי התכונות הרצויות לכם אפשר להדפיס מודל סטנדרטי מחומר הנקרא PLA  שהינו חומר טוב להתחלה גם אם התוצאה לא תהייה סופית היא בוודאות תצביע על הצעד הבא, ותכוון אתכם לגבי הפרמטרים להדפסה הבאה שלכם.

כניראה שאתם תדפיסו יותר מפעם אחת את האבטיפוס שלכם כדי להגיע לתוצאה האופטימלית שאתם מכוונים אליה, אבל זיכרו שככה זה בהדפסות בתלת מימד, במיוחד של מוצר חדש שעדיין לא ייצרו כמותו.

ייצור אב טיפוס בהדפסה תלת מימדית

הדפסת אבטיפוס בתלת מימד פתחה הרבה דלתות, גם למפתחים שאין בידיהם תקציבי ענק.
אפשר לומר שכיום כל אדם יכול לגשת להדפסה תלת מימדית בתור מפתח אם יש בידיו הכלים לעיצוב מודל.

דוגמא לאבטיפוס שמודפס בתלת מימד  באופן תדיר היא מנועים מכל הסוגים, כאשר רוצים לדמות את המנוע, ללא כל השקעה משמעותית על פס ייצור, אז מתחילים בהדפסה תלת מימדית.

אם גם לכם יש אבטיפוס להדפסה תלת מימדית נשמח לייעץ לכם ללא כל תמורה ואם תגיעו למסקנה שאתם אכן מחליטים להדפיס את האבטיפוס שלכם אנחנו גם מציעים שירותי הדפסה מהמתקדמים בתחום.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על בניית אב טיפוס בהדפסת תלת מימד

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על בניית אב טיפוס בהדפסת תלת מימד. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר בניית אב טיפוס בהדפסת תלת מימד יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא בניית אב טיפוס בהדפסת תלת מימד תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על בניית אב טיפוס בהדפסת תלת מימד יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

איך לבחור מדפסת תלת מ ימד

איך לבחור מדפסת תלת מימד ?

המדפסות התלת מימד הביתיות פורצות לקהל הרחב בזכות העלות הנמוכה שלהם והתיחזוק הנמוך. ככל שהזמן עובר המודעות ליעילות של הדפסת תלת מימד עולה ובמיוחד לצרכן

קרא עוד »
הדפסת תלת מימד תל אביב

הדפסת תלת מימד תל אביב

הדפסת תלת מימד נהפכת להיות שירות נדרש יותר ויותר מיום ליום, בקרב בעלי המקצוע , הסטודנטים והמוסדות המגוונים שקיימים (מוסדות ממשלתיים, מוסדות חינוך, מוסדות בריאות)

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)