המימד הרביעי » עולם התלת מימד » הדפסות מודלים בתלת מימד לסטודנטים

הדפסות מודלים בתלת מימד לסטודנטים

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

עם מספר אדיר של כ 310,000 סטודנטים בישראל (נכון לשנת 2020) , ישנו צורך חדש, מובהק ושימושי עבור כלל הסטודנטים, אני מדבר על הדפסות בתלת מימד.

האזינו לכתבה

מספר לא קטן מהסטודנטים של ימינו אינם מודעים או מבינים את משמעות התחום והשפעתו על מהלך הלימודים שלהם.
הדפסה תלת מימדית לסטודנטים יכולה לחסוך להם טונות של זמן, כאבי ראש מיותרים, להשאיר רושם קיצוני ויוצא דופן בעיניי המימסד שבו הם לומדים וכמובן לחסוך כסף.

איך תעשו את זה נכון ?

בתור התחלה אתמקד במובן מאליו לרוב הסטודנטים, הדפסה בתלת מימד בראש ובראשונה תתבטא בהדפסת מודלים בתלת מימד.

הדפסת מודלים בתלת מימד לסטודנטים

ישנם לא מעט סטודנטים לאדריכלות שמשתמשים כיום בחיתוכי לייזר בתלת מימד שיכול להיות פיתרון מעולה בשבילם, אך בתור בעל מקצוע ב 2 התחומים אני מבין שלעיתים השימוש בלייזר יכול להקשות על הסטודנט להפיק תוצאה ברמה גבוהה, וגם אם הא כן יפיק בסוף תוצאה סופית ברמה גבוהה ישנם כמה נקודות שהייתי ממליץ לקחת בחשבון:

  • התוצאה לא תהייה זהה להדפסת תלת מימד, ופחות מרשימה באופן חד משמעי.
  • הזמן שמוקדש והמחשבה הנדרשת לצורך הכנת הקובץ לחיתוך לייזר, חיבור החלקים והדבקתם לעיתים אינה משתווה לזמו של יצירת מודל תלת מימדי מוכן להדפסה וסיום העבודה ברגע שליחת הקובץ.
  • המחיר- תלוי בדרישות, אם מדובר בבעל מקצוע איכותי שיודע לשאול את השאלות הנכונות ומבין בתחום , הוא יצליח להפיק הדפסות מרשימות במחיר הוגן ובאיכות מתאימה לנדרש, לא פחות ולא יותר.
  • חשוב לקחת בחשבון לעיתים חלקים חכולים להישבר, כשמדובר בחלקים בעובי של 2 -3 מ"מ הם מאוד עדינים ושבירים,אבל אם מדפיסים את הדגם בהדפסה תלת מימדית הדופן הכי דקב תעמוד יציבה ללא עוררין.

עלויות הדפסה תלת מימדית יכולות להשתנות ולהיות זהות ללייזר או גבוהות יותר, אך הזמן שיכול להיחסך הוא משמעותי, וזמן זה כסף והרבה יותר מזה, לכן אם המודל האדריכלי שאתם רוצים לבנות מורכב מאוד ודורש זמן רב לחבר אותו מהחלקים שחתכתם באמצעות לייזר כדאי מאוד לשקול את הדפסת המודל בתלת מימד.

לסטודנטים רבים הדפסה בתלת מימד עשויה להשפיע על מהלכי העבודה בעתיד, סטודנטים להנדסת בניין לצורך העיניין צריכים לקחת בחשבון שהדפסת בתים בתלת מימד היא תעשיה שקיימת ומשגשגת, בעיקר בסין.

לסטודנטים שקשורים לתעשיית הרכבים- הדפסת רכב בתלת מימד היא תהליך מציאותי וישנם מכוניות שהודפסו בתלת מימד.
אמנם הם לא שמישות לציבור הרחב, אבל זה רק עניין של זמן.

לסטודנטים בקשורים לתעשיית המכונות- באופן אישי אמליץ לכם להתמקד בעולם התלת מימד ולהבין אותו, בתחטם לא פשוא אבל מי שיבין בתחום ברמה גבוהה יוכל להשפיע על עתיד התחום כולו.

דברים שחשוב לשים לב אליהם כשפונים לאיש מקצוע

בין אם אתם רוצים להדפיס מודל גדול במיוחד או פסלון בתלת מימד חשוב שתבחינו בכמה דברים בבעל המקצוע שאליו אתם ניגשים – המחיר בדרך כלל משוכלל מ 2 פרמטרים עיקריים : זמן ההדפסה וכמות החומר שנידרש למודל.
2 הפרמטרים האלו מושפעים מכמה מאות של פרמטרים שהם באחריות בעל המיקצוע, ואלו הן השאלות המהותיות:

  • מה מידת החוזק שנידרש למודל?
  • למה המודל מיועד?
  • מה החשיבות של הניראות של המודל? והאם צריך לדייק בפרטים הויזואלים?
  • מאיזה חומר תרצו את ההדפסה? (אם אתם לא יודעים מאיזה חומר תוכלו להסביר לבעל המקצוע מה התכונות שתדרשו מהחומר- גמיש קשיח , עמיד בחום קור קיצוני וכד'..)

אלו הן שאלות מרכזיות מאוד שאם לא נשאלתם עליהן צריכה להידלק לכם נורה אדומה הייתי ממליץ שתמשיכו לחפש בעל מקצוע אחר.

הדפסה בתלת מימד בפלסטיק היא הפופולרית ביותר, לכן אם אתם לא יודעים באיזה חומר להדפיס הייתי ממליץ להתחיל ב PLA חומר מצויין להתנסות ראשונה בהדפסות בתלת מימד שמפיק תוצאות ברמה טובה.
על מגוון החומרים להדפסה בתלת מימד תוכלו לקרוא במאמר נפרד ?

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על הדפסות מודלים בתלת מימד לסטודנטים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על הדפסות מודלים בתלת מימד לסטודנטים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר הדפסות מודלים בתלת מימד לסטודנטים יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא הדפסות מודלים בתלת מימד לסטודנטים תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על הדפסות מודלים בתלת מימד לסטודנטים יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

הדפסת תלת מימד תל אביב

הדפסת תלת מימד תל אביב

הדפסת תלת מימד נהפכת להיות שירות נדרש יותר ויותר מיום ליום, בקרב בעלי המקצוע , הסטודנטים והמוסדות המגוונים שקיימים (מוסדות ממשלתיים, מוסדות חינוך, מוסדות בריאות)

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)