המימד הרביעי » עולם התלת מימד » פלסטיק למדפסת תלת מימד

פלסטיק למדפסת תלת מימד

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

עם התפתחות הטכנולוגייה התלת מימדית, התעורר צורך ליותר ויותר חומרים לשלב הייצור וההדפסה.

האזינו לכתבה


מודלים שונים מצריכים מאיתנו חומרים שונים וצבעים שונים ולכן נכנסו חומרים חדשים לשוק ההדפסת תלת מימד כמו PLA, ABS, Nylon, עץ, קרבון פייבר ועוד המון.
לצד המגוון שהולך וגדל, ישנו חומר אחד דומיננטי בתעשייה שכמעט כולם משתמשים בו בשלב כזה או אחר והוא כמובן PLA (פלסטיק).

למה דווקא פלסטיק בהדפסה תלת מימדית ?

הפלסטיק הוא פולימר תרמו פלסטי מבוסס עמילן / תירס וכנראה הוא הנפוץ ביותר בתעשיית התלת מימד.
בין יתרונותיו ניתן למנות את העבודה שהוא חומר ירוק וידידותי לסביבה שאינו מתכלה, והעובדה שניתן לעבוד ביתר קלות עם PLA, כי כפי שאנחנו יודעים הדפסה תלת מימדית תמיד מתבצעת בבנייה של שכבה אחר שכבה ובחומר כמו פלסטיק חיבור השכבות מתבצע בצורה יוצאת מן הכלל, כך שבחלק מהסוגים של ה – PLA ניתן לראות תוצאה של מודל חלק ומבריק ויותר מהכל, מדוייק.

המודלים שמיוצרים באמצעות PLA מצד אחד חזקים וקשיחים אך מצד שני לא גמישים ולכן יכולים להישבר בניסיון לכיפוף או בנפילה על הרצפה.
חומר כמו פלסטיק בדרך כלל מתעוות בטמפרטורה של מעל 45 מעלות, ולכן נהוג לחמם את משטח ההדפסה בטמפרטורה של מתחת 40 מעלות כדי למנוע עיוותים במהלך ההדפסה שיכולים אפילו להוביל לכשלים בבניית המודל.

הטמפרטורה המקובלת להדפסה עם PLA היא 190-210 מעלות, ויש לזכור שה PLA הוא הפילמנט הנפוץ ביותר בשוק ולא סתם, מכיוון שהוא בעל מגוון הצבעים הרב ביותר עד שניתן למצוא אפילו PLA מסוג זוהר בחושך.
טווח המחירים של ה – PLA בדרך כלל מתחלק ל- 2.
אם מדובר ב – PLA בקוטר 2.75 מ"מ (שהוא הפחות נפוץ) ובעיקר משתמשים בו במדפסות Ultimaker ניתן למצוא חבילת פילמנט אחת בעלות של 150-180 ש"ח למשקל של 750 גרם.
פילמנט זה נחשב יקר יחסית ופחות נפוץ, אך לרוב מדובר בסוג היותר איכותי.

הסוג השני הוא היותר נפוץ, PLA בקוטר 1.75 למשקל של ק"ג ומחירו לסליל לא עולה על 100 ש"ח ליחידה בדרך כלל, את אותו הפילמנט ניתן להזמין גם מסין בכמות מסויימת או לקנות מאחת החנויות שמוכרות בארץ.
באמצעות הפלסטיק ניתן לייצר לא מעט מוצרים ובצבעים שונים, לדוגמא מעמד לכלי כתיבה, מנורות שונות לבית, חלקים שאיבדנו עשויים מפלסטיק, ווים לתלייה בבית ועוד המון.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על פלסטיק למדפסת תלת מימד

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על פלסטיק למדפסת תלת מימד. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר פלסטיק למדפסת תלת מימד יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא פלסטיק למדפסת תלת מימד תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על פלסטיק למדפסת תלת מימד יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

הדפסת תלת מימד עם מתכת

הדפסת תלת מימד עם מתכת

לכל מי שמתעניין בהדפסה תלת מימדית ממתכת, המאמר הזה הוא בשבילכם. הדפסת מתכת היא טכנולוגייה חדשנית פורצת דרך אפילו יותר מההדפסות הביתיות של פלסטיק, עץ

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)