המימד הרביעי » עולם התלת מימד » הדפסה תלת מימדית של צעצועים

הדפסה תלת מימדית של צעצועים

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

אם יש לכם רעיון מדליק לצעצוע חדש עבור הילד שלכם, יש לכם אפשרות להחייות אותו אל המציאות בדרך די פשוטה ובהשקעה כספית נמוכה.

האזינו לכתבה


עד לא מזמן, כל מי שהיה רוצה לפתח צעצועים לילד היה צריך להשקיע לא מעט שעות תיכנון אבל יחד עם זאת להשקיע כסף רב בשיטות הייצור המסורתיות, מה שהשאיר רק את היזמים בעלי הממון הרב במשחק והוציאו את הצרכן הפרטי מהמשוואה, על אף הרעיונות המקוריים שעלולים להיות לו.

מנורת כדור ירח לילה תלת מימד אמא שומרת עליך מתנה לילד צבעים-5

מה האפשרות הטובה ביותר לפיתוח צעצועים ?

אך כל זה השתנה באמצעות שירותי הדפסה בתלת מימד שאותם מציעים העסקים שמתמשים בטכנולוגייה הזו, ולמעשה מציעים פיתרון חסכוני לפיתוח המודל שאותו הכנת עבור הילד שלך.
חשוב לזכור שהליך פיתוח של צעצועים הוא לא עניין פשוט, אם נתעלם מהמשוואה הטכנית לרגע שהיא לפתח מודל בתלת מימד, בצעצועים לילדים ספציפית יש גם בעיה לדאוג לבטיחות המוצר עבור הילד ולכן יהיה חשוב לפתח אב טיפוס שלו בכדי לעבור על המוצר כשהוא נמצא מולינו פיזית ולתקן בעיות שלא אפשרי לאתר בשלב התיכנון.

יחד עם זאת, ההדפסה התלת מימדית מציעה שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה נטולי חומרים רעילים לילדים מה שתורם לבטיחות המוצר.
כמו כן, ניתן לייצר את המוצר במספר צבעים אך הדבר לא תמיד אפשרי ולכן חשוב להתייעץ עם עסק שמספק שירותי הדפסה תלת מימדית כדי לדעת האם יש לו את המיכשור המתאים לכך.
בכל זאת, אפשר לעקוף את המחסום הזה ולצבוע ידנית את המודל המוכן לאחר מכן.

היתרון המרכזי בהדפסה תלת מימדית הוא המחיר הזול שבעזרתו ניתן לפתח את המוצר, וזה שימושי מאוד גם לצרכן הפרטי שחשב על צעצוע חדש לבן שלו וגם ללקוח העסקי שרוצה ליצור אב טיפוס לצעצוע חדש שאותו הוא מעוניין לשווק ולגייס משקיעים תוך כדי הצגת המודל המוחשי בפגישה פנים מול פנים.

הדפסה תלת מימדית של צעצועים

פיתוח צעצוע בהדפסת תלת מימד חוסך תהליך ארוך של ייצור מסורתי שכולל לא מעט שלבים, ובהדפסה בתלת מימד האפשרויות הן גדולות ומגוונות, הן מבחינת משקל הצעצוע, החומר שממנו הוא עשוי, הצבע שלו ומספר הצבעים ממנו הוא מורכב.
כמו כן בהדפסה תלת מימדית ניתן להגיע לרמת דיוק גבוהה של 0.1 מ"מ מה שחוסך בליטושים ושיופים לאחר שלב ההדפסה.

אם אתם מעוניינים לפתח צעצוע חדש או כל מוצר אחר באמצעות הדפסה תלת מימדית אתם מבצעים את ההחלטה הנכונה, ואנחנו נוכל לעזור לכם להוציא אותה לפועל באמצעות השירותים שאנו מציעים.
אחד המודלים האהובים שרוכשים מאיתנו בתור מתנה לילד היא מנורת הירח לדוגמא,
הכינו לנו מודל ואנחנו נדאג לייצר אותו עבורכם ובכל אופן, שיהיה בהצלחה ?.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על הדפסה תלת מימדית של צעצועים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על הדפסה תלת מימדית של צעצועים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר הדפסה תלת מימדית של צעצועים יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא הדפסה תלת מימדית של צעצועים תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על הדפסה תלת מימדית של צעצועים יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)