המימד הרביעי » עולם התלת מימד » האבולוצייה של הדפוס הדיגיטלי

האבולוצייה של הדפוס הדיגיטלי

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

המצאת הדפוס בעיני רבים הייתה ההמצאה החשובה ביותר באלף השני לספירה.
בזכות המצאת הדפוס זה נתן למובילי דעות רבים להדפיס ספרים שונים שכללו ידע וניסיון חיים שלם להפיץ את נקודת מבטם על העולם ולהפוך למשפיענים רבי עוצמה.

האזינו לכתבה


עוד אז, הספרים שהיו נכתבים היו מופצים רק לאנשים בעלי ממון רב שיכלו להרשות לעצמם לקנות ספר שכן בגלל הזמן הרב והעלויות הגבוהות לכתיבת ספר היו גבוהים מאוד, אך את כל זה שינה הדפוס שהחל את מהפכת הידע בעולם וב – 1,993 פותחה לראשונה המדפסת הדיגיטלית.

מה זה דפוס דיגיטלי ?

זוהי למעשה מדפסת שמפיקה מספר רב של עותקים באמצעות דיו או באמצעות לייזר, ובאמצעות הדפוס הדיגיטלי ניתן להדפיס עבודות בהיקף רחב ובאיכות מעולה ללא כשל או תקלות.
חלק מהאנשים טוענים שההדפסה הדיגיטלית יותר יקרה מהדפסה רגילה בגלל הדיו / הלייזר וזאת בגלל שהם מסתכלים על העלויות החד פעמית ולא על ההוצאה לטווח הארוך.

ההתפחות בעולם המיחשוב תרמה רבות לעולם ההדפסה הדיגיטלית, שכן השיטות השתדרגו והיום ניתן לשלוח כל קובץ הדפסה מכל מחשב ומכל סמארטפון לכל יעד בעולם כך שכל מילה שאנו רושמים יכולה להיות מופצת בקלות וכמעט ללא עלות לכל העולם – זהו מהפך חסר תקדים ביחס לשנות האלף הקודם שבו בשביל להפיץ את המילים שלנו בעולם היינו צריכים להיות בעלי ממון רב.

האבולוצייה של הדפוס הדיגיטלי

ההדפסה הדיגיטלית היא מהירה יותר מהדפסה רגילה, ובטווח הארוך גם חסכונית יותר.
כמו כן, היא מנצלת את המקסימום מהחומר עליו מדפיסים בניגוד לשיטות ההדפסה האחרות שמותירות אחריהן לא מעט פסולת כך שגם באספקט הזה היא חסכונית יותר.
אין לבלבל את שיטות ההדפסה הדיגיטליות עם הדפסה תלת מימדית, למרות הדמיון ביניהן ששניהן לכאורה "מדפיסות" ומקבלות מידע דרך קבצים דיגיטליים ופקודות דרך המחשב, הדפסה תלת מימדית היא ליצירת מוצרים ואילו הדפסה דיגיטלית היא להוספת מידע כמו תמונות או פרטים שונים על חומר קיים.

עקב צמיחתו המהירה של תחום ההדפסה הדיגיטלית, ניתן לראות התפשטות גדולה של בתי דפוס בארץ ובעולם וככל שהזמן עובר מתפתחות שיטות שונות שמסייעות בהוזלת המחירים לקהל הרחב, חיסכון בעלויות, הפסדים ותקלות וכמובן הגדלה ברווח גם לעסקים נותני שירות ההדפסה.

כמובן מומלץ להתייעץ בטרם קבלת שירות בתחום הזה בכדי לבדוק מהי האופציה הטובה ביותר עבורכם והאם אתם מעוניינים באמת בשירות שאותו העסק מציע או שמא תעדיפו ללכת למתחרה שלו שמרגיש לכם קצת יותר מקצועי /  נותן חווית שירות ברמה יותר גבוהה, סקר שוק יעזור לכם לחסוך כספים ואי נעימויות עתידיות.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על האבולוצייה של הדפוס הדיגיטלי

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על האבולוצייה של הדפוס הדיגיטלי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר האבולוצייה של הדפוס הדיגיטלי יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא האבולוצייה של הדפוס הדיגיטלי תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על האבולוצייה של הדפוס הדיגיטלי יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

הדפסות תלת מימד גבעתיים

הדפסת תלת מימד גבעתיים

בזמנים של ימינו, בכל התחומים מתעוררים בכל יום בעלי מקצוע חדשים ומגוונים בכל התחומים, מאינסטלציה לחשמלאים ועד למהנדסים. קצב ההתחדשות של בעלי המקצוע הוא מהיר

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)