המימד הרביעי » רעיונות למתנות » מתנה מיוחדת בתלת מימד עם אלבום תמונות

מתנה מיוחדת בתלת מימד עם אלבום תמונות

רוצים להפתיע את בן או בת הזוג שלכם באמצעות מתנה מיוחדת בתלת מימד עם אלבום תמונות?

האזינו לכתבה

יש לא מעט דרכים לעשות את זה, אבל רגע אחד לפני שמזמינים מנורת ירח מרשימה ומיוחדת במתנה, יש כמה טיפים שכדאי לכם להכיר ולעצב את אלבום התמונות המושלם מהאירוע שלכם, כזה שבאמת יהפוך להיות מזכרת מיוחדת ומרגשת במיוחד.

ישנן המון דרכים שונות לעצב אלבום תמונות של אירוע קטן, אך רובן דורשות תכנון והכנה מראש. אם אתם לא מתכננים טוב, אתם עלולים למצוא את עצמכם בלי התמונות שאתם צריכים, במקרים כאלו חשוב מאוד במיוחד באירועים כמו חתונה, למצוא צלם חתונות מקצועי שידאג ללוות אתכם בכל התהליך לרבות הכנת האלבום, העיצוב שלו והדגשים החשובים שיש בכל אלבום ומעל הכל זה כולל סדר כרונולוגי של האירוע. (לדוגמה : צילום חתונה יתחיל בקבלת פנים, חופה, ריקוד סלואו של הזוג, ריקודי אורחים וכו') או גרוע מכך, בלי אלבום תמונות בכלל. אתם לא רוצים להסתובב ולחפש תמונות בבוקר של יום אחרי האירוע הגדול והמיוחד שלכם אצל חברים אולי מישהו מיהם הצליח לצלם תמונה בטלפון הנייד שתהיה לכם למזכרת. אלו רק חלק מהדברים החשובים שכל אחד חייב להכיר לפני שהוא סוגר מול צלם חתונות מקצועי לאירוע.

מתנה מיוחדת בתלת מימד עם אלבום תמונות

הטיפים שאתם חייבים לזכור לפני שאתם מעצבים אלבום במתנה

  • נסו לספר סיפור עם אלבום התמונות שלכם – בזכות שימוש בכמה תמונות מרגשות ומיוחדות, אתם יכולים לספר סיפור שיביא ליידי ביטוי את הרגשות שלכם באותם רגעים מיוחדים.
  • בדרך כלל, כדאי לנסות להכניס פחות תמונות לאלבום התמונות – או במילים אחרות אל תעמיסו את האלבום בתמונות  ותהפכו אותו למשהו שצריכים לעצור זמן רב בכדי להבין כל תמונה. בחרו תמונות ברורות ונכונות ולא כל תמונה שרק נראת לכם יפה.
  • נסו להשיג ולהשתמש בתמונות ברזולוציה גבוהה לאלבום התמונות שלכם – אל תפחדו מתמנות בנפח גבוה, ככל שהתמונה יותר איכותית זה יבוא ליידי ביטוי גם באלבום התמונות המודפס שאתם מעצבים.
  • שקלו להוסיף תוספות כדי להוסיף אלמנטים כמו ציורים או אותיות בנוסף כדאי מאוד להקדיש את האלבום עם הקדשה של כמה שורות. אחד הדברים שהופכים אלבום תמונות להיות יותר מרגש ומיוחד, במיוחד שנותנים אותו במתנה הוא שימוש באלבום כיסים בסגנון ישן והקדשה על הכריכה עם כתיבה פיזית בעט. אלו דברים שהופכים את המתנה הזאת של אלבום תמונות להיות מה שהיא צריכה להיות וזה מרגשת ומיוחדת.
  • היו עקביים אל תשנו נושאים בכל עמוד, תנו לכל נושא באלבום את הכבוד הראוי לו ורק ככה עברו לנושא הבא.
  • בחרו יותר צבע אם האירוע היה צבעוני – אם אתם עושים אלבום תמונות של חתונה, בעמודים בהם יהיו תמונות החופה נסו למצוא תמונות יותר בהירות לאחר מכן לריקוד הסלאו את התמונות הכהות ואפילו אל תפחדו להשתמש גם בתמונות שחור לבן.

לסיכום

ניתן בקלות להכין מתנה מיוחדת בתלת מימד עם אלבום תמונות, רק חשוב לזכור לשמור על כמה כללים שהם אלו שיהפכו את המתנה למושלמת ומרשימה הרבה יותר.

שאלות נפוצות על מתנה בתלת מימד עם אלבום תמונות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על מתנה בתלת מימד עם אלבום תמונות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר מתנה בתלת מימד עם אלבום תמונות יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא מתנה בתלת מימד עם אלבום תמונות תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מתנה בתלת מימד עם אלבום תמונות יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)