המימד הרביעי » רעיונות למתנות » המדריך לבחירת שעון לגבר

המדריך לבחירת שעון לגבר

גברים רבים רוכשים לעצמם שעון איכותי עבור היום יום או עבור אירועים ייחודיים.

האזינו לכתבה

בחירת שעון לגבר, גודלו וצבעיו הם עניין של טעם אישי ולכן כל אדם בוחר שעון מעולה מתוך ההיצע הקיים.

מותגים של שעונים

במציאות העכשווית השעון הוא לא רק שעון אשר מראה את השעה אלא מדובר בסמל סטטוס. לגברים רבים יש כמה וכמה שעונים ממותגים בבית ומעת לעת הם רוכשים שעון או שעונים נוספים. אחת הסיבות לכך היא הרצון לחשוף שעון לגבר שהוא יפהפה ובעל נראות מרשימה ולכן הלקוח ישמח להוסיף שעון מסוג זה למגירת השעונים שלו.

כשמדובר באנשי עסקים השעון מקבל חשיבות רבה בפגישות עם אנשי עסקים בכירים. השעון מעיד לא רק על מעמד כלכלי גבוה, אלא גם על חשיבה עיצובית והקפדה על הדברים הקטנים. מי שמעניק חשיבות לנושאים הקטנים יעניק תשומת לב רבה לכל מהלך משותף ולכן הוא מסוג אנשי העסקים שכדאי להתחבר אליהם ולעשות אתו עסקים.

התאמת השעון לביגוד

המראה הגברי המושלם אשר כולל חליפה מחויטת, עניבה בגוון תואם ונעליים אלגנטיות בדגם ייחודי יהיה מרשים הרבה יותר, אם יתווסף אליו מוצר משלים שהוא שעון יוצא דופן במראה שלו. יש גברים שאוהבים מאד שעון בצבע זהב שהוא דומיננטי בו, הן בשעון עצמו והן ברצועה אשר מורכבת מחוליות קטנטנות או גדולות. לחלופין אפשר לרכוש שעון מסוג זה עם רצועת עור מרשימה, או רצועת רשת אקסקלוסיבית.

בשתי האופציות הללו אפשר לרכוש כמה רצועות עור או כמה רצועות רשת ובהתאם לקוד הלבוש להחליף את הרצועות לגווני שחור, זהב, כסף או רוז גולד מרשים. כאשר השעון הממותג של מיכאל קורס, קלווין קליין, רוברטו מרינו או אחרים נמצא על היד, אין אחד שלא יביט על השעון ויהיה מוקסם ממנו.

יש שעוני גברים אשר משובצים בהם גם יהלומים קטנטנים על השעון עצמו או על החוליות וכך הם מנצנצים למרחוק ומגבירים באופן משמעותי את הרושם החיצוני של גבר זה.

המדריך לבחירת שעון לגבר

בחירה של שעון במתנה

בת זוג שמעוניינת לרכוש שעון לגבר לכבוד יום הולדתו, יום נישואין, או לכל אירוע משמח אחר, בוחנת כמה וכמה אופציות ומנסה לצאת מתוך נקודת הראות שלו ולקבל החלטה מה יהיה השעון שהוא יאהב במיוחד. כיוון שבת הזוג היא זו שמכירה הטוב ביותר את הגבר היא תחליט לא אחת לדוגמה ששעונים בגווני רוז גולד או זהב הוא לא יאהב ולכן היא תתמקד בשעונים ממותגים של המפעלים המובילים בעולם, אשר הם נושאי הדגל של הטרנדים העולמיים ותחפש שעון שחור או כסף.

לחלופין אפשר למצוא גם שעונים מדהימים לגבר שיש בהם שילובים משותפים של שחור וכסף, דבר שיוצר נראות מאד מיוחדת כיוון שכל המבנה של המשטח היפהפה נראה למרחוק.

שאלות נפוצות על מדריך לבחירת שעון לגבר

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על מדריך לבחירת שעון לגבר. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר מדריך לבחירת שעון לגבר יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא מדריך לבחירת שעון לגבר תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מדריך לבחירת שעון לגבר יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

הדפסת תלת מימד תל אביב

הדפסת תלת מימד תל אביב

הדפסת תלת מימד נהפכת להיות שירות נדרש יותר ויותר מיום ליום, בקרב בעלי המקצוע , הסטודנטים והמוסדות המגוונים שקיימים (מוסדות ממשלתיים, מוסדות חינוך, מוסדות בריאות)

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)