המימד הרביעי » עולם התלת מימד » הדפסת תלת מימד עם מתכת

הדפסת תלת מימד עם מתכת

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

לכל מי שמתעניין בהדפסה תלת מימדית ממתכת, המאמר הזה הוא בשבילכם.

האזינו לכתבה


הדפסת מתכת היא טכנולוגייה חדשנית פורצת דרך אפילו יותר מההדפסות הביתיות של פלסטיק, עץ והחומרים השונים מאחר שמדובר בתחום יותר יקר ומסובך מההדפסות הביתיות.

הדפסת תלת מימד של מתכת היא כיום מתחרה ישירה לטכנולוגיות ייצור המתכות המסורתיות שהכרנו עד היום, מומחים בתעשייה פועלים בקצב רב לקדם אותה בגלל היתרונות העיקריים שלה שנמנה בעוד רגע אך הטכנולוגיה הזו עדיין לא נפוצה כמו שצופים לה בעתיד בגלל החסרונות שגם נמנה בהמשך.

יתרונות בהדפסת מתכת בתלת מימד

צורה גיאומטרית – מאחר ולכל מתכת יש צורה אחרת ולכל אחד יש דרישות שונות, זה ידרוש מטכנולוגיות הייצור המסורתיות להביא מכונות חדשות לצרכים השונים.
כשהולכים בכיוון של הדפסת מתכת, אין צורך להביא מכונות חדשות מכיוון שיש לנו מכונה אחת שיכולה לבנות כל צורה כמעט שנבקש.
אין צורך להשתמש בכלים מיוחדים לשם כירסומים מיוחדים במתכת, בניית תבניות חדשות ומקדחים שונים.

משקל – בהדפסת מתכת ניתן לייצר דופן דק במיוחד למודל כך שמשקל המודל יהיה קל יותר אך עוצמתו תישאר, יחד עם זאת גם המילוי הפנימי שלו יכול להיות חזק באותה מידה ועדיין לרדת משמעותית – המדפסות מספיק חכמות ומצטיינות בפן של חיסכון החומר לצד חוזק המודל.
ליתרון הזה יש משמעות רבה הן בתעשייה הרפואית והן בתעשייה האווירית.

יכולות תפקוד – כשאנחנו נדרשים לייצר מודל מסויים סביר להניח שאנחנו נייצר אותו שוב ושוב ויכולים להתעורר שיפורים שונים כדי שאותו המודל יהיה בעל יכולות שונות.
בשיטות הייצור המסורתיות העובדה הזו תדרוש מאיתנו לבנות תבניות חדשות ואולי להביא כלים חדשים, בזמן שבהדפסת מתכת הדבר יכול להשתנות בכמה דקות של עבודה מול תוכנה במחשב.

הדפסת תלת מימד עם מתכת

חסרונות בהדפסת מתכת בתלת מימד

עלויות ייצור – הדפסת מתכת עדיין לא נמצאת בשיאה ויש לה המון לאן להתפתח ובין היתר גם בעלות הפיתוח.
ברוב המוחלט של העבודות אם תהיה לנו את האופציה גם לייצר בשיטות המסורתיות וגם לייצר בהדפסת מתכת, כמעט בטוח שהשיטות המסורתיות יתנו לנו מענה זול יותר.

זמן ייצור – בדרך כלל ייצור מתכת בהדפסה תלת מימדית ייקח יותר זמן מהשיטות הרגילות.
יחד עם זאת ישנו גם תהליך משלים לאחר תהליך ההדפסה, לשם שיוף ועבודה תרמית על המודל.
ישנן מדפסות שיקצרו את עבודת הגימור למינימלית אך בכל זאת זמן הייצור עדיין ארוך בדרך כלל מהשיטות הרגילות.

תנאים מיוחדים – לא ניתן לפתח כל מודל שנרצה בהדפסת מתכת בשלב הזה ולכן יהיו מודלים שיצטרכו לעבור התאמה מסויימת משיטת ייצור רגילה להדפסה תלת מימדית, מה שיכול להגביל אותנו בתהליכים שונים.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על הדפסת תלת מימד עם מתכת

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על הדפסת תלת מימד עם מתכת. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר הדפסת תלת מימד עם מתכת יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא הדפסת תלת מימד עם מתכת תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על הדפסת תלת מימד עם מתכת יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

הדפסת תלת מימד חיפה

הדפסת תלת מימד חיפה

ההתפתחות הטכנולוגית שוברת שיאים מיום ליום במיוחד בתחום ההדפסות בתלת מימד והביקוש להדפסות בתלת מימד מתגבר מעת לעת, ויש עליה ניכרת בדרישה להדפסת תלת מימד

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)