המימד הרביעי » עולם התלת מימד » תקלות נפוצות במדפסת תלת מימד

תקלות נפוצות במדפסת תלת מימד

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

הטכנולוגייה פורצת הדרך של ההדפסה התלת מימדית נראית מאוד מבטיחה ממבט ראשון, העבודה שאנו יכולים לייצר מוצרים בעצמנו בכמה לחיצות כפתור, להתאים אותם לצרכים שלנו וכל זאת עם חיסכון בעלויות.

האזינו לכתבה


אך מי שצולל קצת עמוק יותר לבפנים לומד שקיימות גם לא מעט תקלות בתהליכי ההדפסה שצריך ללמוד להתמודד איתן.
למעשה, הציפיות של מומחים שונים לפריצת דרך בתחום זה עדיין לא התממשו בין היתר בגלל התקלות השונות שנגרמו במדפסות תלת מימד ובמיוחד במדפסות הביתיות, אני אמנה כמה מהן.

אילו תקלות נפוצות במדפסות תלת מימד ?

  • תקלות בראש ההדפסה – ישנן פעמים בהם ההדפסה לא עובדת כראוי כתוצאה מתקלות בראש ההדפסה שלא מוציא את הפילמנט בצורה תקינה.
    זה יכול לקרות ממספר גורמים, כמו אי הגעה לטמפרטורה הרצויה או חומר שנתקע בראש ההדפסה.
    חשוב לוודא שהתרמוסטט תקין והחיבור יציב בין כל השבבים בפנים.
    בהדפסת תלת מימד הראש הוא הפעיל ביותר ולכן הוא נוטה לזוז לא מעט בתהליך ההדפסה כך שיכול להתעורר ניתוק קל בין המגעים שיכול ליצור לא מעט בעיות.

  • תקלות בפילמנט – גם לגבי הפילמנט עלולות להתעורר לא מעט בעיות. לפעמים אנחנו ננסה לחבר חומר חדש למדפסת רק כדי לגלות שהיא לא שואבת אותו כראוי, או לא מצליחה להוציא את החומר הקודם.
    הבעיה בחלק מהפילמנטים היא הלחות שמייבשת את החומר, כך שאם פילמנט מסויים נשאר פתוח יותר מדי זמן הוא מתחיל להתקשות ולהתגבש בתוך ראש ההדפסה מה שיכול ליצור סתימה.
    יחד עם זאת, סתימה של פילמנטים בראש ההדפסה היא בעיה נפוצה וניתן לפתור אותה די בקלות עם ניקוי ידני של ראש ההדפסה והחלפת הפילמנט באחד חדש


  • תקלות בצירים – אחד הדברים החשובים ביותר לפני תחילת כל עבודה על מודל היא Leveling של המכונה בכדי שהשכבות של המודל ייבנו בצורה מדוייקת.
    בחלק מהמדפסות התהליך הזה מתבצע אוטומטית ובחלק מהמדפסות נצטרך לבצע אותו ידנית.
    אם לא נבצע את התהליך בצורה מדוייקת, השכבות לא ייבנו בצורה טובה מה שיכול לגרום לכשל בבניית המודל.
    כמו כן, חשוב לבצע קליברצייה בכדי שהמדפסת תדע להעריך בצורה מדוייקת את גובה הצלחת עליה היא בונה את המודל.
    במקרים מתקדמים, ניתן לחבר את המדפסת למחשב בכדי לבצע קורולוצייה בין הצירים X Y Z כך שהם יעבדו בהתאמה מבלי שאחד יהיה גבוה / נמוך מהאחר בצורה שתפגום בתהליך בניית המודל.
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על תקלות נפוצות במדפסת תלת מימד

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על תקלות נפוצות במדפסת תלת מימד. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר תקלות נפוצות במדפסת תלת מימד יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא תקלות נפוצות במדפסת תלת מימד תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על תקלות נפוצות במדפסת תלת מימד יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

איך לבחור מדפסת תלת מ ימד

איך לבחור מדפסת תלת מימד ?

המדפסות התלת מימד הביתיות פורצות לקהל הרחב בזכות העלות הנמוכה שלהם והתיחזוק הנמוך. ככל שהזמן עובר המודעות ליעילות של הדפסת תלת מימד עולה ובמיוחד לצרכן

קרא עוד »

פלסטיק למדפסת תלת מימד

עם התפתחות הטכנולוגייה התלת מימדית, התעורר צורך ליותר ויותר חומרים לשלב הייצור וההדפסה. מודלים שונים מצריכים מאיתנו חומרים שונים וצבעים שונים ולכן נכנסו חומרים חדשים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)