המימד הרביעי » עולם התלת מימד » למי מתאים הפקות דפוס ולאיזה צורך?

למי מתאים הפקות דפוס ולאיזה צורך?

ככל שהשנים עוברות כך גם הטכנולוגיה הולכת ומתקדמת וכיום מוצעות לנו אינספור אפשרויות דפוס שונות שיכולות לשמש את המגזר הפרטי וכמובן את המגזר העסקי.

האזינו לכתבה

ניתן להדפיס היום על כל דבר: החל מנייר, עץ, מתכות, סיליקון, פלסטיק וכל חומרי גלם כמעט. בעזרת הדפסות אלו אנשים פרטיים נהנים בדרך כלל מייצור של מתנות מיוחדות עם הקדשה אישית או בהטמעה של אלמנט מסוים לשיפור עיצוב של פריטים שונים. במגזר העסקי עוסקים בהפקות דפוס שימוש רב החל מפיתוח כרטיסי ביקור, פליירים ושלטים שונים ועד להדפסות על מוצרים, יצירת מתנות מיוחדות ועוד.

למי מתאים הפקות דפוס ולאיזה צורך

אילו סוגי הפקות דפוס קיימים?

יש כמה וכמה סוגים של הפקות דפוס. אלה תלויות כמובן במכונות הדפוס וברמה הטכנולוגית שלהם, ביכולות שלהם ובהכשרה המקצועית של המפעילים שלהם. דפוס דיגיטלי הוא למעשה שימוש במכונות דפוס לצורך הדפסה על חומרי גלם כאשר ההדפסה נעשית ישירות מהמחשב. בדרך כלל מדובר בהדפסות בכמויות קטנות, הדפסות סובלימציה על מוצרים או בהדפסות על מדבקות ושקפים.

דפוס משי היא למעשה הדפסה של חומרים בצבעים על רשת צפופה של חוטים. לצורך העניין: הדפסה על ציפות וסדינים, הדפסה על בדים, הדפסה על חולצות וכן מוצרים אחרים שניתן לשטח לצורך ההדפסה.

לצד אלה יש גם הדפסות אופסט שטוח, דפוס טמפון, אופסט רוטציה ושיטות הדפסה נוספות.

שירותי דפוס נפוצים לפרטיים ולעסקים:

  • הדפסה על קנבס – בדרך כלל הדפסה של תמונה או קולאז' תמונות על קנבס לצורך מתנה.
  • הדפסת כרטיסי ביקור – לשיווק וקידום העסק או בעל העסק והזנת המכר בכרטיס ביקור עם פרטים ליצירת קשר.
  • הדפסת מגנטים – בדומה לכרטיסי ביקור. מצוין עבור עסקי מזון המספקים משלוחים, עבור מנעולנים, חשמלאי ונותני שירות עצמאיים.
  • הדפסת לוחות שנה – למי שרוצה לחלק לוחות שנה ממותגים כמתנות לעובדים או כיצירת חשיפה נוספת לעסק.
  • הדפסת הזמנות לאירועים – בר מצווה, חתונה ועוד.
  • הדפסת פליירים – כן שיטת הפרסום שעדיין עובדת. בעיקר כאשר מישהו מחלק את הפליירים בתוך המתחם המסחרי.
  • הדפסת מתנות לגני ילדים – למשל כאשר רוצים לתת מתנה ל-30 ילדים בגן: כוס מודפסת עם שם הילד וסוכריות או חולצה עם התמונה של כל ילד וכו'.
למי מתאים הפקות דפוס ולאיזה צורך

טיפים לבחירת חברת הפקות דפוס מקצועית:

כאשר אתם באים לבחור חברת הפקות דפוס יש כמה דברים שאתם רוצים לבדוק. ראשית בדקו את ניסיון החברה. הניסיון חשוב מאוד ביצירת עבודה מדויקת ובטיפול בליקויים שונים, הגדלת ראש ועוד. בררו את הצעת המחיר והאם היא תואמת את ממוצע השוק או קרוב לכך ולא מדובר בחברה המחפשת לגזול מכם. בדקו על איזה סוג נייר ואיזו סוג הדפסה מתאימה לכם והאם אותה חברה יכולה לספק לכם סוג הדפסה זה? לא כל חברה בעלת המכונות הנדרשות לביצוע העבודה. לבסוף אתם רוצים לוודא המלצות על החברה ואלה תוכלו לראות בדרך כלל באתר החברה או בעמוד העסקי של החברה בפייסבוק.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על למי מתאים הפקות דפוס ולאיזה צורך

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על למי מתאים הפקות דפוס ולאיזה צורך. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר למי מתאים הפקות דפוס ולאיזה צורך יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא למי מתאים הפקות דפוס ולאיזה צורך תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על למי מתאים הפקות דפוס ולאיזה צורך יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

הדפסת תלת מימד עם מתכת

הדפסת תלת מימד עם מתכת

לכל מי שמתעניין בהדפסה תלת מימדית ממתכת, המאמר הזה הוא בשבילכם. הדפסת מתכת היא טכנולוגייה חדשנית פורצת דרך אפילו יותר מההדפסות הביתיות של פלסטיק, עץ

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)