המימד הרביעי » רעיונות למתנות » מה זה ליקוי חמה ומתי זה קורה? | ירח אדום

מה זה ליקוי חמה ומתי זה קורה? | ירח אדום

קצת על מערכת השמש

השמש נמצאת במרכז מערכת השמש שלנו וכדור הארץ בו אנחנו נמצאים וכוכבי הלכת השונים סובבים סביבה. במקביל להקפת השמש, הירח מקיף אותנו, וכדור הארץ שלנו גם חג סביב עצמו.

האזינו לכתבה

אגב, לא סתם בכל שנה ישנם 365 ימים – זהו הזמן שלוקח לכדור הארץ שלנו לחוג סביב השמש ולהתחיל במסלול שלו מחדש!

מה זה ליקוי חמה ומתי זה קורה

איך נוצר ליקוי ירח?

ליקוי ירח קורה כשהירח, השמש וכדור הארץ שנמצא בינהם מסתדרים בטור באופן שבו כדור הארץ מונע מאור השמש להגיע לירח. מניעת הגעת האור כמובן מצילה עליו ומשנה את הדרך שבה הוא נראה. תהליך ליקוי הירח לוקח מספר שעות במהלכן הירח נכנס לתחום המוצל ולבסוף יוצא ממנו. השיא של הליקוי הוא כמובן השלב שבו הירח מכוסה לחלוטין על ידי הצל של כדור הארץ.

יצא לכם פעם לראות ירח אדום?

את הגוון המיוחד של הירח בזמן הליקוי קשה להסביר במילים. מדובר במחזה מיוחד במינו שנותן למתבונן בו תחושה אפלולית ומיוחדת. הסיבה לגוון האדמדם של הירח בזמן הליקוי הוא העובדה הפשוטה שקצת אור מצליח בכל זאת לחדור דרך שולי כדור הארץ ולהגיע לירח ולהיות מוחזר אלינו.

ליקוי חמה

מתי קורה ליקוי ירח?

ליקוי ירח הוא נדיר הרבה יותר מליקוי חמה וקורה לכל היותר שלוש פעמים בכל מקום בכדור הארץ. בישראל למשל, ליקוי הירח הבא צפוי רק בספטמבר של שנת 2015! תפתחו את היומנים, תסמנו לכם את המועד – כי האחד אחריו צפוי לקחת עוד כמה שנים נוספות!

תביאו את הירח לקרובים שלכם

את ליקוי הירח הבא נוכל לראות עוד כמה שנים ואת הירח המלא הבא רק בתחילת החודש העברי הקרוב. אם אתם רוצים להביע את האהבה הרבה שאתם רוחשים לבת הזוג שלכם, אחד הילדים ואפילו קרוב משפחה – תוכלו לתת להם להנות מאור הירח בכל יום ויום דרך מנורת ירח מיוחדת במינה! במנורה יוכלו הקרובים אליכם להשתמש לקריאה בשעות הלילה המאוחרות ולהארת החדר החשוך.

גיף מנורת ירח תלת מימד

תחשבו על עיצוב מקורי

את מנורת הלילה המיוחדת שתיתנו תוכלו לעצב כמעט בכל אופן שתרצו. תוכלו לבחור את צבע המנורה, לשים עליה הקדשה אישית ומרגשת לאדם הקרוב אליכם ואפילו לעצב אותה בתמונה מיוחדת שלכם עם האדם האהוב. כשאתם חושבים על הדרך הנכונה לעצב את המנורה תתהו על הקשר המיוחד שלכם עם אותו האדם ועל הדברים שעושים לו שמח. אין תשובה נכונה אחת – כנראה שאת המנורה הטובה ביותר רק אתם יכולים לעצב. מאחלים לכם הרבה בהצלחה בתהליך עיצוב המנורה! תהנו!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על ליקוי חמה וירח אדום למה ואיך

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על ליקוי חמה וירח אדום למה ואיך. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר ליקוי חמה וירח אדום למה ואיך יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא ליקוי חמה וירח אדום למה ואיך תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ליקוי חמה וירח אדום למה ואיך יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

הדפסת בגדים בתלת מימד

לצד כל פריצות הדרך שנבעו כתוצאה מהתפתחות התלת מימד, ישנו תחום אחד ולא צפוי ששימוש בתלת מימד בו הוא יוצא דופן ומהפכני – תחום האופנה.

קרא עוד »
הדפסת תלת מימד תל אביב

הדפסת תלת מימד תל אביב

הדפסת תלת מימד נהפכת להיות שירות נדרש יותר ויותר מיום ליום, בקרב בעלי המקצוע , הסטודנטים והמוסדות המגוונים שקיימים (מוסדות ממשלתיים, מוסדות חינוך, מוסדות בריאות)

קרא עוד »
הדפסת תלת מימד חיפה

הדפסת תלת מימד חיפה

ההתפתחות הטכנולוגית שוברת שיאים מיום ליום במיוחד בתחום ההדפסות בתלת מימד והביקוש להדפסות בתלת מימד מתגבר מעת לעת, ויש עליה ניכרת בדרישה להדפסת תלת מימד

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)