המימד הרביעי » עולם התלת מימד » מדפסת תלת מימד מול מדפסת רגילה

מדפסת תלת מימד מול מדפסת רגילה

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

אומנם יש להם שם ממש דומה, אבל ככל שנכנסים לעומק מבינים שלא פשוט להשוות בין השניים.
מדפסת רגילה מדפיסה בשני מימדים ואילו מדפסת תלת מימד כשמה כן היא, בשלושה מימדים.

האזינו לכתבה


האחת מדפיסה בדיו על חומר קיים, והשנייה מייצרת חומר חדש מחומרים פלסטיים.

למה צריך מדפסות בתעשייה ?

בדרך כלל, ככל שהעסק גדול יותר ומכבד את עצמו יותר הצרכים שלו יותר גדולים.
כך אנחנו יכולים לראות שהוא רוכש מדפסות יוקרתיות באיכות גבוהה, וקונה ראשי דיו במחירים גבוהים מהסטנדרט כדי לשמור על המדפסת ועל אורח החיים שלה.
הבעיה היא המוגבלות של המדפסת הרגילה, שבסופו של דבר התפקיד העיקרי היחיד שלה הוא להדפיס בדיו על דפים קיימים.

מנגד יש לנו את המדפסת התלת מימדית.
עם פיתוח הטכנולוגייה של ההדפסות בתלת מימד, יותר ויותר עסקים החלו להרשות לעצמם לרכוש לפחות אחת כזו לעצמם בכדי לייצר אב טיפוס ומודלים תלת מימדיים של מוצרים שהם מנסות לפתח – אפילו אם הם לא קשורות לתחום ההיי-טק.
מדפסת תלת מימד הפכה להיות סוג של סטנדרט לכל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להיות בקדמת הטכנולוגייה, ובכלל המדפסות הביתיות שיכולות לשבת על שולחן משרדי פתחו את האפשרויות לכמעט אין סופיות.

פעם – להביא מדפסת תלת מימד היה באמת עסק של ממש.
היו צריכים להשקיע עשרות ומאות אלפי שקלים, ולסגור אותה בחדר שייעודי עבורה ולהכשיר את אנשי המקצוע הנכונים במשכורות גבוהות כדי לדאוג לתיפעול השוטף ולתקלות שקורות על סדר היום.

הדפסת מודלים אדריכלים בתלת מימד

כיום, כל אדם שמשקיע זמן כדי להתנסות וללמוד יכול להתעמק בנושא ולייצר מודלים חדשים משל עצמו.
זו ההזדמנות שלנו ליצור דברים לראשונה בחיינו בלחיצת כפתור.
ככל שצוללים יותר לעולם הייצור התלת מימדי מבינים שאין מקום להשוואה בין מדפסת תלת מימד לבין מדפסת רגילה מהסיבה הפשוטה שלכל אחת יש תפקיד שונה.

עם הזמן, אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אדריכלים שמשתמשים בטכנולוגיה הזו להדפסת בית בתלת מימד בכדי להראות ללקוחותיהם, העובדה הזו מאפשרת להם להיראות הרבה יותר מקצועיים ולהעצים את תחושת ההגשה של תיכנון הסקיצה שאותה תיכנן על הנייר.
יש לנו את האפשרות לרגש את הלקוחות שלנו ולהגשים להם את החלום בצורה ויזואלית, ולעלות עשר רמות מעל כל המתחרים שלנו באמצעות הטכנולוגיה של הדפסת מודלים בתלת מימד.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מדפסת תלת מימד מול מדפסת רגילה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על מדפסת תלת מימד מול מדפסת רגילה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר מדפסת תלת מימד מול מדפסת רגילה יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא מדפסת תלת מימד מול מדפסת רגילה תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מדפסת תלת מימד מול מדפסת רגילה יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

איך לבחור מדפסת תלת מ ימד

איך לבחור מדפסת תלת מימד ?

המדפסות התלת מימד הביתיות פורצות לקהל הרחב בזכות העלות הנמוכה שלהם והתיחזוק הנמוך. ככל שהזמן עובר המודעות ליעילות של הדפסת תלת מימד עולה ובמיוחד לצרכן

קרא עוד »
הדפסת תלת מימד תל אביב

הדפסת תלת מימד תל אביב

הדפסת תלת מימד נהפכת להיות שירות נדרש יותר ויותר מיום ליום, בקרב בעלי המקצוע , הסטודנטים והמוסדות המגוונים שקיימים (מוסדות ממשלתיים, מוסדות חינוך, מוסדות בריאות)

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)