המימד הרביעי » עולם התלת מימד » הדפסת בגדים בתלת מימד

הדפסת בגדים בתלת מימד

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

לצד כל פריצות הדרך שנבעו כתוצאה מהתפתחות התלת מימד, ישנו תחום אחד ולא צפוי ששימוש בתלת מימד בו הוא יוצא דופן ומהפכני – תחום האופנה.

האזינו לכתבה


אמנם הדפסת בגדים בתלת מימד הינה רעיון חדשני, ייחודי ופורץ דרך, אבל השירות עדיין לא זמין בסדר גודל תעשייתי של ממש, ובשירות הייחודי והמדהים הזה משתמשים בעיקר מעצבים מוכרים אך יחד עם זאת יש למה לצפות כי כפי שאנחנו יודעים, להדפיס בתלת מימד עד לא מזמן היה בדיוני ואילו תוך מספר שנים הכל השתנה.

טכנולוגית התלת מימד משתלבת בעולם האופנה באון מדהים, הזמינות, הגמישות בחומרים והעלות הנמוכה של חומרי הגלם הופכת את תחום הדפסת הבגדים בתלת מימד לאטרקטיבית בעיניי מעצבים שמעוניינים להמציא את עצמם מחדש או לפתוח בליין חדשני ומעניין.

לצד עיצובים פורצי דרך מחומרים שלא היו אופייניים לפרטי לבוש, יכול המעצב להפעיל את הדימיון ולעצב סגנון לבוש חדשני.
בתור התחלה, מעצבים היו משתמשים במודלים קטנים שהודפסו בתלת מימד ולבסוף היו מחברים את כלל החלקים לפריט הלבוש שהם עיצבו, עיקר החומרים היו PLA וגומי.

ככל שהטכנולוגיה התקדמה ועוד דלתות ניפתחו בעולם התלת מימד, כך גם נפתחו דלתות למעצבים.
וכאשר התאפשרה הדפסה באפשרות יותר מחומר אחד בו זמנית, המעצבים החלו להשתמש בשילוב חומרים כמו PLA וגומי יחד.
אפשרויות עיצוב אינסופיות נוספו לכולם עיצוב האופנה התלת מימדית.

 אז כמה עולה בגד שהודפס בתלת מימד ?

אמנם הדפסת בגדים בתלת מימד מפיקה תוצאות יוצאות דופן, אך צריך לקחת בחשבון את מגבלות ההדפסה בתלת מימד, והמרכזית שבניהן – הזמן.
הדפסה של חלקים פשוטים יכולה לארוך גם שעות, תלוי בעיצוב ובשלל פרמטרים שונים.

העלות אומנם אינה חד משמעית, אבל ישנה מעצבת בשם דנית פלג, אשר עיצבה את ג'קט תלת המימד הראשון בעולם, אשר נימכר בעלות של כ – 1500 דולר ומונה כ 100 חלקים שונים שמרכיבים אותו.
מדובר בעבודה מורכת,ממש מלאכת מחשבת, אבל התוצאה הסופית יכולה להיות מדהימה.

כמות המעצבים שנכנסים לתחום העיצוב הולכת וגדלה מכיוון שתחום התלת מימד ממשיך להתקדם ולאט לאט מחסומי הזמן נפרצים והמכשור מתקדם, לכן לאט לאט הדפסת בגדים בתלת מימד יכולה להיות תחום בסדר גודל תעשייתי.

העיצובים שאנחנו יכולים לראות בפרטי אופנה שהודפסו בתלת מימד הם מיוחדים שלא נראו כמותם עד היום, מנעלי עקב המודפסות בתלת מימד בעלות מראה סופר מיוחד ועד שמלות מודפסות בפלסטיק וגומי שמפיקות טקסטורה של "מערכת עצבים", והרעיונות רק ממשיכים לזרום ולזרום.
בכל יום ממשיכים להדפיס עוד ועוד עיצובי תלת מימד חדשים, חלקם ממעצבים מוכרים וחלקם מעצבים בתחילת דרכם שמאמינים בחדשנות.

ניתן לראות באופן כמעט ודאי שמעצב אופנה שייכנס לתחום הדפסת הגדים בתלת מימד יוכל לפרוץ גבולות ולהרקיע שחקים כשיציג את עיצוביו.
המעצבים הראשונים שייפתחו את דלתות הייצור ההמוני של ייצור בגדים מהסוג הזה, תוך שילוב של בעלי מקצוע מתקדמים מתחום התלת מימד, יוכלו להגיע לביקוש אדיר, ולפרוץ עוד גבולות חדשים בזכות עולם ההדפסות בתלת מימד.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על הדפסת בגדים בתלת מימד

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על הדפסת בגדים בתלת מימד. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר הדפסת בגדים בתלת מימד יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא הדפסת בגדים בתלת מימד תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על הדפסת בגדים בתלת מימד יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

פלסטיק למדפסת תלת מימד

עם התפתחות הטכנולוגייה התלת מימדית, התעורר צורך ליותר ויותר חומרים לשלב הייצור וההדפסה. מודלים שונים מצריכים מאיתנו חומרים שונים וצבעים שונים ולכן נכנסו חומרים חדשים

קרא עוד »
הדפסת תלת מימד חיפה

הדפסת תלת מימד חיפה

ההתפתחות הטכנולוגית שוברת שיאים מיום ליום במיוחד בתחום ההדפסות בתלת מימד והביקוש להדפסות בתלת מימד מתגבר מעת לעת, ויש עליה ניכרת בדרישה להדפסת תלת מימד

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)