המימד הרביעי » עולם התלת מימד » ייצור אב טיפוס בהדפסה תלת מימדית

ייצור אב טיפוס בהדפסה תלת מימדית

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

בשלב מסויים, כל רעיון מעולה שמשולב ביזמות של מעשים יהפוך בסופו של דבר למוצר.
בעבר, בניית אב טיפוס הייתה עסק יקר של ממש שדרש השקעה לא קטנה וגרם לנו לחשוב פעמיים האם הרעיון שיש לנו בראש שווה את ההשקעה.

האזינו לכתבה


ובכן, הרעיונות הקטנים שינו את העולם וחיסרון זה אולי עצר לא מעט רעיונות מעולים מלהתגשם, אך שירותי הדפסה בתלת מימד לגמרי שינו את חוקי המשחק.

הדפסה תלת מימדית לאב טיפוס

כיום, באמצעות הטכנולוגיה של ההדפסה התלת מימדית ניתן לייצר אב טיפוס במחירים מגוחכים לעומת המחירים שעמדו לנגד עינינו בעבר.
למעשה כשאנחנו מפתחים אב טיפוס הבעיה המרכזית היא שאנחנו לא יודעים האם הרעיון שלנו באמת יפתח מוצר שווה ולכן אנחנו נעדיף להשקיע עליו כמה שפחות, ובהדפסת תלת מימד חומרי הגלם הם זולים במיוחד בין אם מדובר בחומר פלסטי או בחומר מתכתי.

החשיבות של אב טיפוס למוצר מוחשי היא גדולה מאוד, שכן התיכנון שלו יכול להיות צעד גורלי גם להשקת המוצר ולשביעות רצון הלקוחות, וגם לייצור עצמו של המוצר בכמות מסחרית ולעלות שלו.
יצירת אב טיפוס בהדפסה תלת מימדית הוא שלב הכרחי בכל פיתוח פטנט, שכן זו הדרך הטובה ביותר שלנו להפוך חלום למציאות ולהוציא רעיונות מהנייר אל העולם הקיים.
כך נוכל לראות חסרונות שונים באב הטיפוס, לשים לב לבעיות שלא ראינו קודם ולהעלות עוד רעיונות שלא חשבנו עליהם קודם – כשהדברים נראים לנגד עינינו, התמונה היא שונה לגמרי.

ייצור אב טיפוס בהדפסה תלת מימדית

כמו כן, גם כשנגיע לשלב של גיוס משקיעים לאותו הפטנט, זה יהיה הכרחי להביא את האב טיפוס המוגמר בידינו בכדי להרשים אותם.
לא נוכל להגיע אליהם בידיים ריקות ולהתחיל להסביר במילים ותמונות, כי המציאות מדברת בעד עצמה ואנשים תמיד יעדיפו להחזיק את המוצר שעליו אתה מדבר בידיים – מה גם שזה יעביר את החוויה והמסר שאתה מנסה להעביר בצורה הטובה ביותר.

בניית האב טיפוס מתבצעת קודם כל באמצעות מידול תלת מימדי על המחשב, לאחר מכן קביעת הפרמטרים שלו מבחינת כמות החומר, עובי השכבה ועוד ורק לאחר מכן מיוצרת פיזית.
לכל אב טיפוס צפוי להיות מספר פיתוחים והסיכוי שתפגעו בתוצר הסופי על הניסיון הראשון הוא אפסי, שכן כל מוצר טוב חייב לעבור שיפורים ותוספות שונות בהתאם לעצות שמפיקים מהשטח.

שימו לב שפיתוח אב טיפוס יכול להיות יקר יותר מבחינת המחיר לעבודה אחת מאשר להכנה בכמות מסחרית, אבל ההשקעה הזו לרוב מחזירה את עצמה שבעתיים אם לוקחים בחשבון את החיסכון בטעויות שיכולות להתעורר אחר כך בפס ייצור מסחרי של אותו הפטנט.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על ייצור אב טיפוס בהדפסה תלת מימדית

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על ייצור אב טיפוס בהדפסה תלת מימדית. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר ייצור אב טיפוס בהדפסה תלת מימדית יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא ייצור אב טיפוס בהדפסה תלת מימדית תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ייצור אב טיפוס בהדפסה תלת מימדית יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)