המימד הרביעי » רעיונות למתנות » מתנות בעיצוב אישי – גם הטכנולוגיה נרתמת לעזרתנו

מתנות בעיצוב אישי – גם הטכנולוגיה נרתמת לעזרתנו

המין האנושי ידוע בכושר ההמצאה שלו. לאורך ההיסטוריה פיתחנו אינספור כלים, שיטות וקונספטים ששדרגו את החיים שלנו עוד ועוד, ומן הסתם גם בעתיד נמשיך לרתום את הדמיון לטובת המצאות נוספות. אחת ההמצאות היותר מוצלחות היא הענקת מתנות – כשאדם נותן משהו לאדם אחר, שניהם יוצאים נשכרים והקשר ביניהם מתהדק. בפרט נוצרת תועלת רבה כשזוהי מתנה בעיצוב אישי שמעידה על רצון להעניק פריט מיוחד. בשנים האחרונות ישנו מנעד רחב מאוד של אפשרויות ליצירת מתנות אישיות, בין השאר בזכות טכנולוגיות מתקדמות – וכדאי לדעת איך לנצל אותן באופן מיטבי.

מתנות בעיצוב אישי

ירח אישי עם תמונה ומסר

"בשבילך אקטוף את הירח" היא הבטחה רומנטית במיוחד. מן הסתם לא ניתן לממש את ההבטחה הזו (אם כי ב"גנוב על הירח" גם גרו וגם ויקטור מנסים לעשות את זה) – אבל כן אפשר להעניק במתנה מנורה מרהיבת עין שנראית כמו ירח קטן ושובה לב.

המנורה הזו היא תוצר של הדפסה באמצעות מדפסת 3D – דוגמה מצוינת לניצול טכנולוגיה חדשנית גם לטובת הענקת מתנות אישיות. מעבר לדגם עצמו שמייצר רושם עז, בין השאר בזכות העובדה שהוא מבוסס על צילום מקורי של נאס"א, תוכלו להוסיף לירח האישי שלכם תמונה ומסר. לדוגמה, תמונה שלכם ושל בן/בת הזוג ברגע שכדאי להנציח – והנה לכם מתנה מושלמת לט"ו באב או לגרסה הבינלאומית שלו, ולנטיינ'ז דיי.

תכשיטים שאין לאף אחד אחר

מנורת ירח היא כמובן רק מטרה אחת מתוך רבות שהדרך אליהן כוללת שימוש במדפסות תלת-מימד: הדגמה אפקטיבית של תהליכי טיפול למטופלים ע"י רופאים באמצעות מודלים של שיניים, מוח ואיברים נוספים; מצג ברור לעין של עיצוב דירה בעזרת מודל תלת ממדי שמכין אדריכל עם מדפסת מתקדמת; בניית אבטיפוס לבחינת היתכנות של רעיון פורץ דרך – וגם עיצוב תכשיטים ייחודיים.

תכשיט ייחודי שמיוצר במדפסת תלת ממדית הוא עוד מתנה אישית מאוד. הקונספט של תכשיט שאין לאף אדם אחר הופך את הטבעת, העגילים או התליון למתנה שתתקבל בהתרגשות אמיתית, ואם העיצוב תואם את האופי של מקבל או מקבלת המתנה, השמחה תהיה מושלמת.

חולצות עם הדפס אישי

עוד דוגמה לטכנולוגיה שמאפשרת יצירת מתנות אישיות היא הדפסה על חולצות. אמנם מדובר במדפסות פחות חדשניות מאלה התלת ממדיות, וכולנו כבר התרגלנו לרעיון של הדפס על חולצה, אבל גם בתחום ספציפי זה יש חידושים – והם מאפשרים הדפסות מדויקות יותר, מרשימות יותר ובעלות נמוכה יותר.

חולצות מודפסות הן מתנה מושלמת ליום הולדת (בכל גיל), לאחר לידה (למשל סט תואם של חולצה לאבא וחולצה לתינוק), לסיום קורס בצבא, לשחרור מצה"ל, לעובדים בחברה וגם ללקוחות, ועוד.

על מה חשוב להקפיד כשיוצרים מתנה אישית?

בזכות טכנולוגיות משוכללות אנחנו יכולים כאמור ליצור מתנות מקוריות, לבצע הדפסה על חולצה מכל סוג שהוא ברמה גבוהה במיוחד ובאופן כללי להרחיב את מנעד האפשרויות. במקביל רצוי לזכור שגם לאדם שנותן את המתנה יש חלק באימפקט שהיא מייצרת. בפרט כדאי להקדיש תשומת לב לבחירת האלמנטים האישיים – התמונה שתודפס על מנורת הירח, ההדפס על החולצה וכו'.

דגש עוד יותר משמעותי הוא המסר: כשבוחרים במילים שיוצאות מהלב, כלומר כאלה שמשקפות את התחושות האמיתיות שלנו ביחס לאדם שאנחנו רוצים להעניק לו מתנה, הן גם ייכנסו אל הלב – ויישארו שם במשך שנים רבות (מה גם שהן נשארות מול העיניים, על המנורה או בכל מקום אחר). בדרך זו התודה תהיה מכל הלב, והסיפוק שלנו מקסימלי.

שאלות נפוצות על מתנות בעיצוב אישי

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על מתנות בעיצוב אישי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר מתנות בעיצוב אישי יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא מתנות בעיצוב אישי תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מתנות בעיצוב אישי יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)