המימד הרביעי » רעיונות למתנות » כדור ירח בגדלים שונים – רעיונות למתנות

כדור ירח בגדלים שונים – רעיונות למתנות

מתנה מיוחדת במינה!

תמיד אפשר להביט בשמיים ולמצוא את הירח שוכן בין הכוכבים, אבל מה אם היינו אומרים לך, שאתה יכול להביא לקרובים שלך את הירח?

האזינו לכתבה

פעם היה מדובר אולי באפשרות לא סבירה, אבל כיום באמצעות המודלים של נאסה, פותחו דגמים בגדלים שונים של הירח. לכבוד יום ההולדת של החבר הכי טוב שלך, בת המצווה של הקטנה שלך או יום הנישואים אתה רוצה להביא מתנה מיוחדת לאדם שקרוב אלייך, אז למה שלא תשלוף לו את הירח?

כדור ירח בגדלים שונים

מתנה סמלית ומרגשת

כשמדובר במתנה לאדם קרוב, תרצה לבחור במוצר שירגש אותו ויעביר לו מסר. כדור ירח ייתן לאדם האהוב עלייך מסר ברור אחד – אפילו לירח הייתי מגיע בשביל לעשות אותך מאושר. את מודל הירח שלך תוכל לעצב בשלל אופנים ואפילו לבחור במודלים בגדלים שונים. אז איזה אפשרויות בכלל יש?

מתנה ירח תלת מימד בהקדשה אישית 13

תבחרו במחזיק מפתחות

רעיון מיוחד ומקורי יהיה להביא את הירח לאדם האהוב עלייך בגרסה מוקטנת שיוכל לקחת בכל מקום – מחזיק מפתחות בצורת ירח. הנוכחות של הירח ממש בתוך הכיס שלו היא מעצימה ותזכיר לו אותך גם כשתהיה רחוק. את מחזיק המפתחות תוכל להביא לבת הזוג האהובה שלך או לחבר שנוסע למקום רחוק בשביל שהוא יוכל להיזכר בך בכל זמן. הדבר הכי מגניב במתנה הזאת היא העובדה הפשוטה שכיף להסתכל עליה – בכל פעם שישעמם לבת הזוג שלך, היא תוכל להביט בירח הקטן שלה, לחשוב עלייך ולהתמלא בכוחות מחודשים.

מחזיק מפחתחות ירח תלת מימד מתנות-4

תביאו מנורה מיוחדת

מנורת לילה בצורת ירח היא מתנה מופלאה ומרגשת. את המנורה תוכל לעצב בשלל אופנים באמצעות כיתובים או תמונות. כך למשל תוכל לשים על מנורת הירח שתביא לבת הזוג האהובה שלך משפט רומנטי או תמונה יפה של שניכם מרגע מיוחד שעברתם. אפשרות נוספת היא לעצב אותה עם נוף מיוחד ששניכם אוהבים, לשים עליה פתגם שיעורר בה השראה ואפילו, להשאיר את העיצוב של המנורה נקי ויפה כמו שהוא ולהוסיף לצידה ברכה מרגשת שתעשה לה שמח על הלב.

כדור ירח בגדלים שונים – רעיונות למתנות

תביאו מתנה משותפת

אפשרות מיוחדת לא פחות היא להביא את המתנה לא רק לבת הזוג שלך אלא גם לעצמך. מנורת ירח שתמוקם סמוך למיטה שלך וסמוך למיטה שלה, או מחזיק מפתחות ששניכם תיקחו איתכם לכל מקום יכולים להיות מרגשים ומיוחדים. מתנה משותפת תעזור לכם להיות קצת קרובים יותר אחד לשני כשאתם נמצאים רחוק ותסייע לכם עם תחושת הגעגוע.

רק נשאר לבחור!

ב-Memad4U, עיצבנו עבורך מגוון של מנורות לילה ומחזיקי מפתחות בצורת ירח. כל מה שנשאר לכם זה להיכנס לקלטוג שלנו, לחשוב על העיצוב המושלם ולהזמין. שיהיה לך הרבה בהצלחה!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על כדור ירח בגדלים שונים רעיונות למתנות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על כדור ירח בגדלים שונים רעיונות למתנות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר כדור ירח בגדלים שונים רעיונות למתנות יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא כדור ירח בגדלים שונים רעיונות למתנות תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על כדור ירח בגדלים שונים רעיונות למתנות יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

איך לבחור מדפסת תלת מ ימד

איך לבחור מדפסת תלת מימד ?

המדפסות התלת מימד הביתיות פורצות לקהל הרחב בזכות העלות הנמוכה שלהם והתיחזוק הנמוך. ככל שהזמן עובר המודעות ליעילות של הדפסת תלת מימד עולה ובמיוחד לצרכן

קרא עוד »
הדפסת תלת מימד עם מתכת

הדפסת תלת מימד עם מתכת

לכל מי שמתעניין בהדפסה תלת מימדית ממתכת, המאמר הזה הוא בשבילכם. הדפסת מתכת היא טכנולוגייה חדשנית פורצת דרך אפילו יותר מההדפסות הביתיות של פלסטיק, עץ

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)