המימד הרביעי » עולם התלת מימד » מתנות מקוריות בהדפסה בתלת מימד

מתנות מקוריות בהדפסה בתלת מימד

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

זה אולי יהיה מצחיק ואפילו מוזר כשתשמעו על זה לראשונה, אבל לטכנולוגייה הייטקיסטית כמו הדפסה בתלת מימד ומתנות מקוריות יש קשר ישיר ולמעשה יש עסקים שזהו כל ייעודם.

האזינו לכתבה


רגע לפני שאתן דוגמא למתנה מודפסת בתלת מימד, חשוב שנבין מדוע נצטרך את זה בכלל ?

מה מיוחד במתנות שמיוצרות בהדפסה תלת מימדית ?

ראשית, כשאנחנו מחפשים מתנה מקורית אנחנו תמיד נרצה להביא מתנה שהם עדיין לא ראו או במילה אחרת, מיוחד.
מתנה מחזקת את הקשר בינינו לבין מקבל המתנה ובכלל אנחנו לרוב רוצים להעביר מסר מסויים דרך המתנה ומה יותר טוב לעשות זאת ממתנה עם הקדשה אישית ?

תחום התלת מימד שהוא למעשה תחום ייצור מאפשר לנו לשנות ולעצב את המודל לפי בקשתנו, כך שגם אם לנו אין מושג איך לעשות את זה ואין לנו מדפסת תלת מימד ביתית, אנחנו תמיד יכולים לפנות לעסק שמספק את אותו השירות ולראות מה יש לו להציע.
שימו לב שבנושא הזה אין טעם לפנות לחנויות מסין, מכיוון שבארץ הולך ונהיה היצע יותר גדול בתחום, אך שימו לב ממה המוצר שהזמנתם מיוצר.

לדוגמא, אם הוא מיוצר מ – ABS דעו שהחומר הוא איכותי אך מכיוון שהוא עשוי נפט הוא גם רעיל.
לכן, אם אתם מחפשים מתנה לילדים מומלץ מאוד לקנות מתנה עשויה PLA שכן זהו חומר ירוק וידידותי לסביבה שמאושר מטעם ארה"ב ומיובא לפה על פי תקן.

מתנות מקוריות בהדפסה בתלת מימד

הדוגמא למתנה היפה ביותר שעולה על דעתי וניתנת להכנה אך ורק בזכות הטכנולוגיה הזו היא מנורת ירח עם תמונה, שאותה אתם יכולים לעצב עם התמונה שלכם וההקדשה האישית שאתם בוחרים.
להוריד את הירח כמתנה מקורית עבור אדם שאתם אוהבים, זה בהחלט רעיון מפתיע.
המנורה הזו מודפסת בייצור קפדני שאורך כ -25 -30 שעות לכל מנורה, כמובן עם ליטושים מסביב ומגיעה עם שלט רחוק ששולט על 16 צבעים שונים שלה, מעמד עץ איכותי וכבל טעינה לשימוש חוזר של המנורה.

אחד היתרונות שבאים לידי ביטוי כשאתם מזמינים את המתנה הזו מאיתנו ( אנחנו היחידים שמייצרים אותה בישראל) היא שאתם יכולים לבחור גם הקדשה אישית בעברית או בערבית לבחירתכם, אנחנו נדאג לעצב אותה ברמה גבוהה על המנורה בהמשך.
מלבד זאת – כשמזמינים ייצור תלת מימדי מישראל ניתן לצפות לזמן אספקה משמעותית יותר מהיר, ולאחריות גם בחודשים שלאחר ביצוע ההזמנה.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנות מקוריות בהדפסה בתלת מימד

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על מתנות מקוריות בהדפסה בתלת מימד. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר מתנות מקוריות בהדפסה בתלת מימד יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא מתנות מקוריות בהדפסה בתלת מימד תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מתנות מקוריות בהדפסה בתלת מימד יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

הדפסת בגדים בתלת מימד

לצד כל פריצות הדרך שנבעו כתוצאה מהתפתחות התלת מימד, ישנו תחום אחד ולא צפוי ששימוש בתלת מימד בו הוא יוצא דופן ומהפכני – תחום האופנה.

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)