המימד הרביעי » רעיונות למתנות » מתנות לחתן וכלה ולחתונת הכסף

מתנות לחתן וכלה ולחתונת הכסף

חלק גדול מאוד בחתונה שייך אליכם – לאורחי החתונה, אתם מבלים איתם את הערב החשוב ביותר בחייהם, אתם מעניקים להם אהבה, רוקדים איתם, אוכלים איתם וגם נותנים להם מתנה אשר תעזור להם להתחיל את חייהם כזוג נשוי בצורה הרבה יותר טובה.

האזינו לכתבה

ביום החתונה ניתן להעניק לזוג הטרי את המתנות המשמעותיות ביותר שקיבלו בחייהם.

המתנה לחתונה המוכרת ביותר אותה אורחים מביאים לזוג הנשוי היא צ'יק. בחלק מהמקרים הצ'ק מכסה את עלויות החתונה של הזוג הנשוי מבחינת אותו אורח, בחלק מהמקרים הצ'ק לא מכסת את עלויות החתונה, אף פעם אנחנו לא יודעים כמה כסף באמת מספיק בתור מתנה.

במאמר זה תוכלו למצוא המלצות למתנות יותר אישיות לחתן וכלה.

רעיונות מיוחדים ומקוריים למתנה לחתן וכלה תוכלו למצוא כאן:  https://www.hinuma.co.il/

למה כדאי להביא מתנה לחתונה ולא כסף?

ישנן 3 סיבות עיקריות שבגללן אנו ממליצים להביא לזוג מתנה מקורית במקום כסף.

  • המתנה נשארת אצל הזוג – בניגוד לכסף שברוב המקרים מתבזבז על כיסוי ההוצאות של החתונה, מתנה אישית בכל המקרים תשאר אצל הזוג הנשוי.
  • הזוג מרגיש שהושקעה מחשבה – לעומת כסף שזה מתנה שכל זוג רגיל לקבל, כאשר זוג טרי מקבל מתנה מיוחדת ומקורית הוא מרגיש שהושקעה מחשבה אישית ומאמץ עליו, הרי הלכתם לחנות ובדקתם מה יהיה מתאים לזוג הטרי במקום לשים כסף במעטפה.
  • מתנה בעלת שימוש – בחלק מהמקרים האורחים מצליחים להפתיע את הזוג עם מתנה שבאמת תשמש אותם במהלך חיי הנישואין שלהם, מתנה שהם אפילו לא דמיינו שיקבלו. קיימת אפשרות גם לבחור במתנות רומנטיות לזוג, מתנות שאין להם יותר מידי שימוש – אך חשוב שהמתנה תדבר גם אל הגבר וגם אל האישה.
מתנות לחתן וכלה ולחתונת הכסף

   תמונה מיוחדת לקיר

תמונה לקיר היא ללא ספק מתנה בעלת משמעות רבה, כמו כן זוהי מתנה אשר מאפשרת לשמור זיכרון מרגש ומשותף. בזכות הטכנולוגיה המפותחת של ימינו, ניתן ליצור מתמונה רגילה לחלוטין יצירת אומנות לכל דבר, ניתן לעשות זאת באמצעות עיבוד דיגיטלי של תמונה של בני המשפחה או שלכם עם הזוג הנשוי ולאחר מכן להדפיס את התמונה על גבי קנבס, ניתן גם לבצע הזמנה של ציור מיוחד אותו יכין צייר מקצועי. בשני המקרים מדובר במתנה אישית בעלת משמעות רבה אשר תהיה תלויה על הקיר בבית החדש שהוקם בישראל על ידי הזוג הנשוי, מתנה מסוג זה תזכיר לזוג הנשוי בכל פעם את האירוע המיוחד שהתקיים ואת הקשר המיוחד שקיים בין הזוג הנשוי לבין מעניקי המתנה.

שאלות נפוצות על מתנות לחתן וכלה ולחתונת הכסף

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על מתנות לחתן וכלה ולחתונת הכסף. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר מתנות לחתן וכלה ולחתונת הכסף יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא מתנות לחתן וכלה ולחתונת הכסף תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מתנות לחתן וכלה ולחתונת הכסף יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

הדפסת תלת מימד חיפה

הדפסת תלת מימד חיפה

ההתפתחות הטכנולוגית שוברת שיאים מיום ליום במיוחד בתחום ההדפסות בתלת מימד והביקוש להדפסות בתלת מימד מתגבר מעת לעת, ויש עליה ניכרת בדרישה להדפסת תלת מימד

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)