המימד הרביעי » רעיונות למתנות » מנורת לילה עם תמונה – המתנה המושלמת?

מנורת לילה עם תמונה – המתנה המושלמת?

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

מי מאיתנו לא חווה לילות שהקטנים שלנו רצים אלינו מפוחדים ולא מצליחים לישון כי הכול חשוך מדי והמפלצות בארון ומתחת למיטה אוהבות חושך?

האזינו לכתבה

מנורות לילה זה דבר הכרחי לכל ילד גם לאמיצים ביותר- ומה יותר טוב ממנורת לילה ירח עם תמונה בעיצוב אישי שתתאמים לעיצוב החדר ותשאיר את הקטנים רגועים ומנומנמים במיטה.

מתנה מנורת ירח תלת מימד לילד 2

מתנה שתאיר לכם את הלילות הכי חשוכים

מנורות לילה זה דבר מוכר וידוע לכל הורה, ישנם מנורות בעיצובים שונים ובעוצמות שונות, מיוחדים יותר ומיוחדים פחות. אבל יש סוג של מנורות לילה שמאפיל על כול שאר המנורות- מנורות לילה עם תמונה שאתם בוחרים! על פני המנורה תופיע תמונה שלכם וכאשר חשוך מדליקים את המנורה ומקבלים את התמונה מוארת ומיוחדת.

המתנה המושלמת לגני ילדים

נהוג בדרך כלל לתת מתנות בימי הולדת בגן ולסוף שנה. מנורות לילה עם תמונה מעוצבת הינה מתנה נהדרת לגני ילדים- גם מתנה אישית ומיוחדת וגם מתנה שימושית שכול ילד צריך. מנורות לילה מלוות אותנו מהגיל הרך ועד בית הספר היסודי ומנורה עם תמונה והקדשה יכול להיות דבר מאוד נחמד לקבל, הנה כמה סיבות לכך שמנורות לילה עם תמונה הפכו למתנה מאוד פופולארית לגני ילדים:

פונקציונליות- כאמור, מנורות הלילה מאוד שימושית בקרב ילדים, כל הילדים צריכים מנורת לילה גם אם הילד לא מראה סימנים שהוא מפחד מהחושך, לפעמים לילדים לא נעים לדבר על הדברים האלה והם מתביישים לספר לנו על דברים שמפחידים אותם, דבר שיכול להתפתח לפוביה מחושך גם בגיל יותר מתקדם. לכן חשוב שיהיה לילד מנורה קטנה בחדר בעיצוב נחמד לכל מקרה שלא יהיה, זה אופציה מושלמת כשמדברים על מתנה לילד.

עיצוב עדין– לעניין העיצוב של מנורות לילה יש חשיבות גדולה, האור מושך את העין בסביבה החשוכה ואף יוצר צל הרבה פעמים. יש ילדים שבוהים במנורה וצללים הנוצרים במשך דקות ארוכות ולפעמים נבהלים או מפחדים מהמנורה עצמה (ביפן יש הרבה מנורות לילה בעיצוב של מפלצות) וזה מקשה על השינה שלהם. בנוסף זה תמיד נחמד שמנורות הלילה תשתלב ברחבי החדר. מנורות לילה עם תמונה יכול להיות פתרון מושלם לבעיה- מנורה עם תמונה מרגע שמח של הילד ושלכם יחד מחזירה את הילדים לרגע שמח ורגוע שהם חווה, מרגיעה אותם ונותנת להם תחושה כאילו אתם נמצאים לידם.

תקציב- לרוב שקונים מתנות לגני ילדים קונים מספר מתנות ויש תקציב שמוגדר מראש וחשוב לא לחרוג ממנו. מנורות לילה עם תמונה יכול להיות פתרון מעולה עקב המחיר המשתלם והנוח.

מנורת לילה עם תמונה

מנורות לילה עם תמונה- גם למבוגרים

רגע, מי אמר שמנורות לילה הם רק לילדם בכלל? מנורות לילה משמשות גם מבוגרים בכל העולם. הרבה אנשים משתמים במנורות הלילה כמנורות קריאה, להאיר את המסדרון ואפילו בשירותים ובמקלחת בבית שאור חזק יכול להעיר את שאר הדיירים הישנים. מנורות לילה עם תמונה יכול להיות גם מתנה נהדרת למבוגרים ויכול להוסיף רבות גם לעיצוב הבית.

לסיכום

מחפשים מתנה נחמדה לילדים שתמיד נוכל למצוא לה שימוש? מנורות לילה עם תמונה אישית מעוצבת יכול להיות הפתרון המושלם בשבילכם! תוכלו למצוא מנורות עם תאורה איכותית בטכנולוגיה מיוחדת שמבטיחה לכם תמונה איכותית עם צבעים ברורים שלא דוהים לשנים.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מנורת לילה עם תמונה

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על מנורת לילה עם תמונה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר מנורת לילה עם תמונה יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא מנורת לילה עם תמונה תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מנורת לילה עם תמונה יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

איך לבחור מדפסת תלת מ ימד

איך לבחור מדפסת תלת מימד ?

המדפסות התלת מימד הביתיות פורצות לקהל הרחב בזכות העלות הנמוכה שלהם והתיחזוק הנמוך. ככל שהזמן עובר המודעות ליעילות של הדפסת תלת מימד עולה ובמיוחד לצרכן

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)