המימד הרביעי » רעיונות למתנות » מנורות לילה מעוצבות בצורת הירח

מנורות לילה מעוצבות בצורת הירח

מרגש ומחמם את הלב

מי מאיתנו לא היה רוצה להגיע לירח? הירח נשקף בפנינו כל לילה, נגלה בחלל היפהיפה לצד מיליארדי הכוכבים השונים שנמצאים בגלאקסיות הלא נגמרות.

האזינו לכתבה

כיף להביט בשמיים, להרגיש את החלל סוגר עלינו ומקים אותנו לחיים – כיף להרגיש קטנים בתוכו. היינו רוצים יום אחד להגיע לירח, אבל במאה ה-21, מדובר בשאיפה שהיא עדיין קצת יומרנית. אסטורנאוטים כמעט ולא מגיעים לשם, אז מי יכול להבטיח לכם, שתוכלו במהלך החיים שלכם להגיע אליו בעצמכם? עד אז, נצטרך להסתפק במשהו אחר – מה אם היינו אומרים לכם שאתם יכולים להחזיק את הירח בכף ידכם?

מנורות לילה מעוצבות בצורת הירח

מתנה מיוחדת ומקורית

מנורת ירח היא מנורת לילה יפהיפייה בעיצוב ירח. לא סתם המנורה נראית אמיתית, העיצוב שלה מבוסס על מודלים מקצועיים של הירח שהכינו נאסה. את המנורה תוכלו להביא לבת הזוג, לאחד הילדים ואפילו תוכלו לפרגן ולהביא אותה לעצמכם. המנורה המיוחדת מגיעה עם שלט שמאפשר לכם לשנות את צבע המנורה ובכך להוסיף לה נופח מיוחד, אישי ומרגש.

על עיצוב כבר חשבתם?

את מנורת הלילה המיוחדת שתכננתם להביא לאדם הקרוב אליכם, תוכלו לעצב בשלל אופנים. העיצוב יכול להיות משעשע, מרגש ואפילו נוגע ללב – הכל כתלות בהיכרות שלכם עם האדם הקרוב ובאופי המיוחד שלו. בשביל לעזור לכם בעיצוב המנורה, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות שיתנו לכם קצת השראה. מוכנים?

מתנה מנורת ירח תלת מימד

כתבו הקדשה מרגשת

הקדשה מרגשת היא הדרך הקלאסית והפשוטה ביותר לעשות שמח לאדם שעתיד לקבל את המתנה. בהקדשה תוכלו לתאר בכמה מילים את מקבל המתנה ולעשות לו שמח על הלב. תתייחסו לתרומה שלו לחיים שלכם, לכוחות המיוחדים שמניעים אותו בדרך שלו – תתייחסו לדברים שהופכים אותו לאדם המיוחד שהוא.

עצבו את המנורה עם תמונה יפה

את המנורה תוכלו לעצב עם תמונה יפה שלכם עם מקבל המתנה או לחילופין עם תמונה של נוף יפהייפה שיעשה לו שמח בכל פעם שידליק את המנורה. הנוף הפסטורלי, או התמונה של הרגע המקסים שעברתם ירגיעו אותו בכל פעם שידליק את המנורה ויגרמו לו לחשוב עליכם.

מנורות לילה מעוצבות בצורת הירח

שימו פתגם מיוחד

אפשרות מגניבה נוספת היא לשים פתגם או ציטוט שמקבל המתנה אומר הרבה או לחילופין, אמירה שאתם חושבים שתעורר בו השראה. האמירה יכולה להיות משעשעת, עמוקה ואפילו פרקטית – הכל תלוי בדברים שאתם חושבים שיעניין אותו לשמוע.

אז למה אתם מחכים?

ב-Memad4U יש מגוון אדיר של מנורות ירח בעיצובים שונים ומיוחדים. אנחנו מבטיחים לכם מוצרים ברמה גבוהה, אפשרויות עיצוב נרחבות ושירות אישי ותומך. כל מה שנשאר לכם לעשות זה רק לחשוב על העיצוב הנכון ולהזמין – ואנחנו כבר נדאג לשאר. בהצלחה!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מנורות לילה מעוצבות בצורת הירח

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על מנורות לילה מעוצבות בצורת הירח. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר מנורות לילה מעוצבות בצורת הירח יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא מנורות לילה מעוצבות בצורת הירח תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מנורות לילה מעוצבות בצורת הירח יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

הדפסת בגדים בתלת מימד

לצד כל פריצות הדרך שנבעו כתוצאה מהתפתחות התלת מימד, ישנו תחום אחד ולא צפוי ששימוש בתלת מימד בו הוא יוצא דופן ומהפכני – תחום האופנה.

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)