המימד הרביעי » רעיונות למתנות » ירח מלא – איך זה עובד ולמה זה קורה?

ירח מלא – איך זה עובד ולמה זה קורה?

היום המיוחד הזה בחודש

בתחילת כל חודש עברי, תוכלו להביט בשמיים ולראות את הירח מלא. השמיים הקודרים והליליים יתמלאו באור זוהר יפהייפה ומהפנט וכשהוא יתפוס לנו את העין, פשוט לא נוכל להפסיק להתבונן בו.

האזינו לכתבה

האמת היא שקורה הרבה שאנחנו לא שמים לב לירח המלא – השגרה האינטנסיבית, המירוץ שלנו ממקום למקום והרצון שלנו להגיע כבר הבייתה גורמים לנו לפספס את התופעה המופלאה הזאת. אולי כדאי שתעצרו מידי פעם ותרימו את העיניים שלכם לשמיים, לא?

ירח מלא

אז למה זה בכלל קורה?

הירח, כמו כוכבי הלכת האחרים במערכת השמש (כולל כדור הארץ שלנו), לא מקרין אור בעצמו, אלא מסתמך על האור של מערכת השמש. כלומר, כשאנחנו מביטים בירח, אנחנו רואים רק את האור של השמש שמוחזר ממנו ולא שום אור שלכאורה הייתם חושבים שמוקרן ממנו. לכן, החלק של הירח שנראה, יהיה השטח שמואר על ידי השמש. הירח מסתובב סביבנו וסביב השמש ואחת לחודש, החלק בירח שבו שורר יום ומואר על ידי השמש מתמזג לחלוטין עם החלק של הירח שנראה בפנינו. כך קרני השמש מוחזרות במלואן מהירח ונגלה בפנינו מחזה מרהיב של ירח מלא.

ירח מלא – איך זה עובד ולמה זה קורה

על הסופרמון שמעתם?

צירוף המקרים המדהים עליו הסברנו שגורם לכך שהירח יתגלה בפנינו במלואו קורה אחת לחודש בכל ראש חודש עברי. צירוף מקרים מיוחד עוד יותר הוא הסופר מון, מצב בו הירח נגלה בפנינו במלואו בנקודה הכי קרובה אלינו במסלול שלו. במצב כזה הירח שיתגלה בפנינו יראה גדול במיוחד ולפעמים אפילו מעט יותר צהבהב. מדובר בתופעה שקורית אחת לכמה עשורים בכל מקום בעולם – הפעם הבאה שיהיה סופר מון בישראל היא רק בשנת 2034!

רוצים את הירח בכף היד שלכם?

נוכל לחכות לכל ראש חודש בשביל לראות את הירח במלואו ולשנת 2034 בשביל לראות אותו גדול במיוחד. אבל למה בעצם לחכות? תביאו את הירח הגדול עד לחדר השינה שלכם! מנורת לילה בצורת ירח יכולה להוסיף נופח מיוחד לחדר השינה שלכם ולהפוך אותו למעט יותר מסתורי ומעניין. את מנורת הירח תוכלו לקנות לעצמכם או להפתיע אדם קרוב ולהביא לו אותה במתנה. המנורה לא רק תוסיף עיצוב ייחודי לחדר שלכם, אלא תעזור לכם להמשיך בספר האהוב שלכם בשעות הלילה המאוחרות ותאפשר לכם להנות מהמראה המיוחד של הירח בכל עת.

גיף מנורת ירח תלת מימד

אז למה אתם מחכים?

ב-Memad4U מגוון אדיר של מנורות ירח אותן תוכלו לעצב כמעט בכל דרך שתעלה לראשכם. היכנסו לאתר, עצבו את המנורה שלכם והזמינו אותה עוד היום! שיהיה לכם הרבה בהצלחה, בטוחים שתבחרו נכון!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על ירח מלא למה ואיך

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על ירח מלא למה ואיך. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר ירח מלא למה ואיך יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא ירח מלא למה ואיך תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ירח מלא למה ואיך יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)