המימד הרביעי » רעיונות למתנות » ייצור תכשיטים באמצעות מדפסות תלת מימד – העתיד של ייצור תכשיטים

ייצור תכשיטים באמצעות מדפסות תלת מימד – העתיד של ייצור תכשיטים

בעידן המודרני, כאשר מדפסת התלת מימד הצטרפה לשורת הייצור, ניתן לראות מגוון שימושים באמצעותה, שחוסכים בזמן בעלויות ובמורכבות מיותרת.

האזינו לכתבה


מדפסות התלת מימד השתלטו על שוק הייצור וכיום מייצרים כמעט כל דבר איתן, החל מחלקים לרכב, חלקי תאורה, תכשיטים ואפילו נשק. אך הייצור המסחרי הוא לא היחיד שעושה שימוש רב במדפסת הזאת, ואפשר לראות גם מעצבים ואומנים משתמשים בה ליצירת פסלים אומנותיים, פריטים דקורטיביים, מסגרות ועוד.

בעולם התכשיטים הגישה השתנתה לחלוטין, וכיום כמעט כל אחד יכול להפוך להיות מעצב תכשיטים, בין אם לשימוש אישי או מסחרי. המצב הזה נוצר עקב העובדה שהדפסת תכשיטים הפחיתה משמעותית את עלויות היצור. כבר אין צורך במכונות ייצור מגוונות ורבות, מה שהוריד משמעותית את הצורך בכוח אדם ליצירת תכשיטים. הדבר הזה משפיע ישירות על עלויות הייצור, ולכן הרבה פונים לעיצוב תכשיטים כיום. בנוסף הצרכן הסופי גם נהנה משיטת הייצור הזאת, בכך שעלות התכשיטים יורדת בהתאם.

איך הדפסת התכשיטים פועלת?

כמו כל דבר שמתקדם ומשתכלל באמצעות טכנולוגיה, גם כאן צריך שיהיה לאותו אדם שמעצב את התכשיט, חוש טכני מסוים. הדפסת התכשיטים פועלת בצורה של קובץ תלת מימדי שנשלח להדפסה. את הקובץ מעצבים בתוכנה מיוחדת לעיצוב תכשיטים. יוצרים מודל תלת מימדי, לפי איך שרוצים שהתכשיט הסופי יראה ושולחים להדפסה. המדפסת עצמה מדפיסה את התכשיט בצורה של שכבות, כל שכבה נוצרת בנפרד, עד שמתקבלת התוצאה הסופית והיא המוצר המוגבר.

ניתן להדפיס תכשיטים כמעט מכל חומר אפשרי והמדפסת כבר לא מוגבלת רק להדפסה בפלסטיק, ניתן להדפיס בזהב כסף ועוד. הדבר הזה הופך את הדפסת התכשיטים לאחת הדרכים הכי אופטימאליות לייצור תכשיטים.

יתרונות הדפסת התכשיטים

  • עיצוב מורכב – בזכות העובדה שניתן לעצב את התכשיט בתוכנת תלת מימד במחשב, אפשר להגיע לסוגי עיצובים מורכבים במיוחד, שספק אם היה אפשר לבצע אותם באמצעות עבודת יד והשיטה המסורתית לעיצוב תכשיטים. הדיוק בעבודה עם מדפסת תלת מימד הוא משהו שבלתי ניתן להשגה באמצעות שיטה אחרת.
  • מגוון סוגים – לשיטת הדפסת התכשיטים אין הגבלה על סוגי התכשיטים וניתן לייצר כל סוג תכשיט שרק תחלמו עליו. החל מעגילים, טבעות, שרשראות, צמידים ועוד.
  • חיסכון בשטח אחסון – בדרך כלל אצל מוכרי או מעצבי תכשיטים, השיטה למכירה היא ייבוא גדול של מוצרים ואחסון, על מנת שיהיה להם מלאי זמין בכל רגע לטובת הלקוחות שלהם. באמצעות השיטה של הדפסת תכשיטים, כבר אין צורך לאחסן כמויות של סחורה בבית או במחסן שמשכירים. השיטה מאפשרת ייצור של התכשיט ברגע ההזמנה של הלקוח, מה שהופך את האספקה להרבה יותר פשוטה ומהירה.
  • שירות טוב יותר – באמצעות השיטה הזאת ניתן לייצר תכשיטים בעיצוב אישי לפי בקשת הלקוח ובנוסף אין צורך לחכות לייבוא מחו"ל, מה שאומר שהאספקה ללקוח היא מיידית. הדבר הזה מאפשר שירות מהיר וטוב יותר.
  • שחזור תכשיטים – באמצעות המידול התלת מימדי אפשר לשחזר תליון או עגיל שאבד, ולשמח את הלקוח שמעוניין לשחזר את התכשיט האהוב עליו. אפשר להציג את המודל המוגמר ללקוח ולוודא שהוא נראה בדיוק כמו שרצה, לפי ששולחים להדפסה וייצור. הדבר הזה הופך את השירות שלכם למשמעותית טוב וגמיש יותר.
  • עיצוב אישי – הזמן הקצר לייצור תכשיט באמצעות מדפסת תלת מימדית, והעובדה שניתן לעשות זאת באופן עצמאי ובקלות מבלי לייצר כמות גדולה של פריטים מאותו הסוג, מאפשרת עיצוב אישי ללקוח לפי דרישה. הלקוח פונה לאותו מעצב או מעצבת תכשיטים וביחד הם מעצבים את התכשיט שהוא דמיין בראש שלו, במודל תלת מימדי. התוצאה היא ייחודית לאותו הלקוח ומקורית.
ייצור תכשיטים באמצעות מדפסות תלת מימד – העתיד של ייצור תכשיטים

חסרונות הדפסת התכשיטים

  • עלות הציוד – כמו שבטח אתם מתארים לעצמכם, מדפסת תלת מימד היא לא דבר זול לרכישה, ולכן זה יכול להשפיע על ההחלטה של אותו אדם האם לפנות אל השיטה הזאת. מה שכן, ההדפסה מפחיתה משמעותית את עלויות הייצור, אז לטווח הארוך יוצא שעדיין חוסכים משמעותית.

  • עיצוב טכני – לאנשים שאוהבים את הייחודיות שבעבודת יד, הגימור הלא מושלם והעובדה שכל פריט לא נראה בדיוק 100% כמו השני, גם אם זה אותו הדגם, אולי תהיה קצת בעיה להתחבר למוצר שיוצא משיטת הייצור הזאת. אך בכל מקרה תמיד קיימת האופציה לעיצוב אישי וייחודי עבורם.

שאלות נפוצות על תכשיטים באמצעות מדפסות תלת מימד

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על תכשיטים באמצעות מדפסות תלת מימד. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר תכשיטים באמצעות מדפסות תלת מימד יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא תכשיטים באמצעות מדפסות תלת מימד תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על תכשיטים באמצעות מדפסות תלת מימד יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)