המימד הרביעי » עולם התלת מימד » הדפסות תלת מימד בעולם החינוך

הדפסות תלת מימד בעולם החינוך

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

הדפסה בתלת מימד היא תחום פורץ דרך וקשה שלא לדמיין את מה שמצפה לנו בעתיד לבוא.
בתחום זה שבו רב הנסתר על הגלוי נחשפנו רק למעט מאוד מהיכולות של הטכנולוגייה המדהימה הזו.

האזינו לכתבה


כדי להמחיש את פריצת הדרך של ההדפסה התלת מימדית כדאי שניתן דוגמא מהעבר.

איך המדפסת שינתה את העולם ?

המצאת המדפסת הייתה אחת פריצות הדרך נטולות הקרדיט הגדולות בהיסטוריה, שכן היכולת לקחת פיסת ידע על נייר ולשכפל אותה לעותקים עצומים איפשרה להוגי דעות ומנהיגים מכל העולם לשתף את הידע והלקחים שרצו להעביר אל שאר האומות.
כל אלו למעשה יצרו מודעות בקרב אנשי העולם והניעו מהפכות של שלטונות ישנים ולהקמת שלטונות חדשים.
אומנם זה היה שיעור היסטוריה קצר בנוגע למדפסת הדו-מימדית, אבל להדפסה התלת מימד יש פוטנציאל לשנות את העולם בסדר גודל לא קטן בכלל ולמעשה יכולה להתעלות על הקודמת.

ההדפסה התלת מימדית מאפשרת לנו באמצעות ציר Z להתחיל לחשוב מחוץ לקופסא ולהדפיס לגובה, וכך לייצר מוצרים מוחשיים.
בעולם החינוך זה פתח לנו את האפשרות להדפיס צורות גיאומטריות מכל הסוגים, מפות עולם שממחישות את הגבהים האמיתיים בצורה מוקטנת, ועוד.

יתרונות הדפסת תלת מימד בתחום החינוך

אחת הבעיות הגדולות בתחום החינוך היא הצורך להמחיש דברים.
היתרונות בעולם התלת מימד עונים בדיוק על הבעיה הספציפית הזו.
התלמידים לא פעם מוצאים את עצמם משתעממים במקצועות שנראים רחוקים ומופשטים.
קחו לדוגמא מקצוע כמו ביולוגיה, שהאפשרות להדפיס שכפול של איברים אמיתיים ושל גוף האדם יסייע רבות ללימודים האנטומיים על גוף האדם ובהחלט יוסיף עניין לשיעור.
בזכות ההדפסה התלת מימדית מערכת החינוך תעזור לתלמיד לקלוט ברמה גבוהה יותר את החומר הנלמד כך שהוא לא רק יאזין וידמיין את החומר הנלמד, אלא יראה אותו באופן מוחשי.
לפי מחקר שהתבצע אנחנו לומדים בצורה הטובה ביותר כשאנחנו מפעילים את כל החושים שלנו יחד למהלך הלמידה ולאו דווקא חוש אחד לבד.

הדפסת תלת מימד בעולם החינוך

הדפסות בתלת מימד למעשה מאפשרות למערכת החינוך להעביר מסרים לא רק ברמה אודיטורית, אלא גם ברמה ויזואלית.
גם בשיעורי מתמטיקה לדוגמא יהיה ניתן ללמוד מצורות שנמצאות ממש לנגד עינינו וקיימות בצורה מוחשית מאשר צורות שמשורטטות על לוח ומשאירות מקום לדמיון לעוות את שלו.

מנגד, ההדפסות התלת מימדיות טומנות בחובן גם חסרונות ועדיין יש לאן דרך ארוכה להתייעלות – לדוגמא האפשרות של כל אדם להדפיס לעצמו אקדחים וכלי נשק שמה את מערכת החינוך בבעייה מסויימת, אבל היתרונות עדיין עולים על חיסרון זה.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על הדפסות תלת מימד בעולם החינוך

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על הדפסות תלת מימד בעולם החינוך. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר הדפסות תלת מימד בעולם החינוך יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא הדפסות תלת מימד בעולם החינוך תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על הדפסות תלת מימד בעולם החינוך יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

פלסטיק למדפסת תלת מימד

עם התפתחות הטכנולוגייה התלת מימדית, התעורר צורך ליותר ויותר חומרים לשלב הייצור וההדפסה. מודלים שונים מצריכים מאיתנו חומרים שונים וצבעים שונים ולכן נכנסו חומרים חדשים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)