המימד הרביעי » עולם התלת מימד » הדפסה בתלת מימד – יתרונות וחסרונות

הדפסה בתלת מימד – יתרונות וחסרונות

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

למי מבינינו שהתעניין בעולם התלת מימד ושוקל ברצינות אם להיכנס אליו, חשוב שיהיה מודע לכל הצדדים של הטכנולוגייה הזו – לפחות כיום.

האזינו לכתבה


אני אמנה במאמר הקרוב מספר יתרונות וחסרונות עיקריים בהדפסה בתלת מימד כדי שתוכלו לעשות חושבים האם הטכנולוגייה הזו מתאימה גם לכם, ספויילר – מאמין שכן ?.

יתרונות בהדפסת תלת מימד

  • זמינות – נסו לדמיין שאתם צריכים פותחן קופסאות שימורים ב- 9 וחצי בערב ואתם לא מוצאים אותו.
    הילד משגע אתכם שהוא ממש רוצה את התירס גרגירים מתוק שנמצא בתוך הקופסא ואתם אובדי עצות, כל החנויות כבר סגורות והשכנים לא בבית.
    בזכות ההדפסה התלת מימדית תוכלו בלחיצת כפתור לייצר לכם אחד כזה ולישון בשקט.
    אומנם זו הייתה רק דוגמא, אבל בזכות המדפסת התלת מימדית תוכלו למצוא פיתרון יצירתי לבעיות שלכם בכל יום בשבוע בכל שעה, מבלי התלות במלאי בחנויות ובשעות הפתיחה שלהן.

  • מגוון – זוכרים את הדוגמא הקודמת עם הפותחן ?
    אז גם אם הייתם צריכים מברג מסויים, או חלק ממש נדיר של חפץ מסויים שאבד לכם או מודל חדש שסתם בא לכם לייצר – אתם יכולים.
    כל היופי הוא שהעולם הזה משתדרג והמגוון גדל עם הזמן, ובכלל לא צריך לדעת לבנות מודלים בעצמנו, כי ניתן להדפיס מודלים קיימים שמסתובבים באתרים שונים באינטרנט.

  • חיסכון – מאחר ואנחנו היצרנים אנחנו חוסכים את כל מעגל הרווח שנעשה עלינו כלקוחות כשאנחנו הולכים וקונים את אותו המוצר בחנות, אם ניקח בחשבון שבחנות אנחנו משלמים את עלות הייצור עם שאר העלויות כולל מיסים ורווח שבעל החנות רוצה לעשות.

חסרונות בהדפסת תלת מימד

  • זמן – זמן וזמינות זה לא אותו הדבר.
    החיסרון העיקרי בטכנולוגייה הזו בעיניי הוא זמן הייצור הארוך.
    מאחר ורוב שיטות ההדפסה הן בנייה של המוצר שכבה אחר שכבה כל הדפסה עלולה לקחת שעות ארוכות ואף מספר ימים, לכן חשוב להיות מודע לזמני הייצור לפני שמחליטים להפעיל עבודה מסויימת ובכלל לפני שנכנסים לעולם הזה.

  • ידע – אומנם אתם יכולים למצוא מודלים תלת מימדיים מוכנים באינטרנט, אבל אם אתם באמת רוצים לגוון ולבנות אב טיפוס משלכם או לייצר סתם מודל שלא הצלחתם למצוא אתם צריכים לדעת לבנות אותו בעצמכם וזה ידרוש מכם ידע מסויים.
    כמו כן, גם הפעלת המכונה ודיוק בפרמטרים השונים ידרוש מכם ידע וכמובן גם תקלות עתידיות במכונה במקרה שאין לכם אחריות. ( מניסיון, תמיד יש תקלות)

  • כשלים בהדפסות – מניסיון, בלא מעט הדפסות ובמיוחד בהתחלה יהיו לכם כשלים בהדפסה ומודלים שלא ייצאו כמו שתיכננתם בהכרח.
    חשוב להיות מוכן לתקלות האלו וללמוד מהן, זה אף פעם לא הולך חלק בהתחלה ולכן חשוב לגלות סבלנות במיוחד כשהזמן הוא חיסרון עיקרי בטכנולוגיה הזו.
הדפסה בתלת מימד – יתרונות וחסרונות
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על הדפסה בתלת מימד יתרונות וחסרונות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על הדפסה בתלת מימד יתרונות וחסרונות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר הדפסה בתלת מימד יתרונות וחסרונות יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא הדפסה בתלת מימד יתרונות וחסרונות תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על הדפסה בתלת מימד יתרונות וחסרונות יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

הדפסות תלת מימד גבעתיים

הדפסת תלת מימד גבעתיים

בזמנים של ימינו, בכל התחומים מתעוררים בכל יום בעלי מקצוע חדשים ומגוונים בכל התחומים, מאינסטלציה לחשמלאים ועד למהנדסים. קצב ההתחדשות של בעלי המקצוע הוא מהיר

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)