המימד הרביעי » רעיונות למתנות » עד הירח ובחזרה: מתנה רומנטית מושלמת!

עד הירח ובחזרה: מתנה רומנטית מושלמת!

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

כמה פעמים הבטחתם זה לזו: "בשבילך, אקטוף גם את הירח"? סביר כי יותר מפעם אחת. לעתים, אין מספיק מילים ומחוות שמתארות את גודל האהבה שיש לכם אחד אל השניה.

האזינו לכתבה

אז אל הירח פיסית אמנם לא תוכלו להגיע (לפחות לא כרגע), אך מסתבר כי הירח יכול להגיע אליכם!

גם אתם כנראה יכולים להזדהות עם הסיטואציה הבאה: אתם רוצים להעניק מתנה לבן או בת הזוג, אך לא ממש יודעים מה להעניק. וכך, רכישת המתנה שאמורה להיות מרגשת ומספקת, הופכת להיות מעט מתישה. רגע לפני שגם אתם מרימים ידיים, האם אתם הענקתם במתנה מנורת ירח עם תמונה זוגית שלכם?

בשביל מתנה מושלמת, לא צריך לקטוף את הירח

מנורת הירח מגלמת בתוכה את כל שאפשר לבקש במתנה. מדובר על מנורה בצורת ירח, שניתן לעצב באמצעותה את חדר השינה או הסלון. הירח, שעבור רבים מסמל אהבה ורומנטיקה, מעוצב בתמונה זוגית שלכם שמנציחה רגע מיוחד בזוגיות שלכם. היופי חבוי בדברים הקטנים, ובשביל לעורר את הרומנטיקה ולרגש, כל מה שאתם צריכים הוא לקטוף את מנורת הירח למען האהובים שלכם.

אהבה עד הירח ובחזרה

באילו אירועים כדאי להעניק את מנורת הירח במתנה?

בכל אירוע! מנורת הירח המעוצבת מתאימה לשלל אירועים, כאשר מה שהופך את המנורה למיוחדת כל כך הוא המשמעות שאתם יוצקים לתוכה. תוכלו להעניק מנורת ירח באירועים הבאים:

  • יום הולדת 
  • יום האהבה
  • יום השנה שלכם
  • במעמד הצעת הנישואין
  • מתנת חג ועוד…

אז כמה יעלה לכם לקטוף את הירח?

אם זה היה תלוי בכם, הייתם מביאים עוד היום ליקרים לכם מזכרת מהירח. לשמחתכם, אינכם צריכים לנסוע רחוק כל כך ובטח שאינכם צריכים להישאר עם חורים בכיסים. מנורת הירח מוצעת במחיר נוח ונגיש לכל כיס – בין 289 ל-389 שקלים בלבד. ניתן להוסיף על המנורה תמונה וכיתוב לבחירתכם.

איך הופכים את המתנה למרגשת ומפתיעה יותר?

כשאתם מעניקים מתנה, אתם רוצים ליהנות מהסיפוק האדיר שבלראות את בן או בת הזוג מתרגשים. השידוך האידיאלי הוא בין מתנה חומרית שתישאר כמזכרת, ובין חוויה זוגית של שניכם יחד. לדוגמא: במידה ואתם עתידים לחגוג יום הולדת לבן או בת הזוג, תוכלו להתפנק יחד בשעה של עיסוי מפנק זוגי. שעה של פינוק בחדר עיסויים משותף מעצימה את הרומנטיקה, ומעניקה לחגיגה שלכם טעם ייחודי. בסיום העיסוי, תוכלו להעניק במתנה את מנורת הירח המעוצבת, לעשות סלפי זוגי ולהמשיך את חגיגות יום ההולדת.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנה רומנטית

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על מתנה רומנטית. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר מתנה רומנטית יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא מתנה רומנטית תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מתנה רומנטית יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)