המימד הרביעי » עולם התלת מימד » הדפסת מודלים לתואר באדריכלות – מה צריך לקחת בחשבון?

הדפסת מודלים לתואר באדריכלות – מה צריך לקחת בחשבון?

לימודי תואר ראשון באדריכלות נחשבים ללימודים מאתגרים ורצופים בדרישות קפדניות. היוצאים מן התואר ושמסיימים אותו בהצלחה, מקבלים לידיהם את אחד מן התפקידים המרתקים והמעניינים ביותר שבענף הבנייה. התפקיד המאפשר להם לעצב את הנוף העירוני של ערים שלמות, יישובים וכפרים.

כחלק מן התנאים והפרויקטים אליהם נדרשים הסטודנטים ללימודי אדריכלות, הרי שעליהם לייצר מודל תלת ממדי המשקף את התרגיל העיצובי, ותוך יישומו של הידע האקדמי והפרקטי שהצטבר לאורכה של תכנית הלימודים.

בעוד שישנן חברות המספקות את שירותיהן בדמות רכיבים מוקטנים המוכנים מבעוד מועד, הרי שיותר ויותר סטודנטים ללימודי תואר ראשון באדריכלות בוחרים דווקא לבחון ייצורם של אותם רכיבים באופן עצמאי לחלוטין ובאמצעות טכנולוגיית הדפוס בתלת ממד.

להלן ריכזנו עבורכם מספר היבטים מרכזיים בשיתוף Ez-Grade המרכז לסיוע לסטודנט שיש לקחת בחשבון למען הצלחת הפרויקט.

הדפסת מודלים לתואר באדריכלות – מה צריך לקחת בחשבון

קנה מידה וגודל

קבעו מראש את קנה המידה של הדגם. ישנן חברות המספקות שירותי דפוס בתלת ממד אך שמוגבלות בגדלים מסוימים ושאינן יכולות בהכרח לספק את המענה המדויק לדרישותיכם.

מחקר מקיף מקדים, יאפשר לכם להבין האם אתם אכן יכולים לקבל את השירות המצופה מחברות הדפוס בתלת ממד הקיימות בארץ, או שמא אכן מוטב להישען על מודלים קיימים המסופקים על-ידי חברות נוספות.

דיוק ופירוט

מדפסות בטכנולוגיית 3D בהחלט יכולות לספק מענה מרשים ומרהיב ברמת פירוט מדויקת ההולמת את הדרישות לתואר ראשון באדריכלות.

עם זאת, כדי להפיק את המירב, הרי שיש להיעזר בשירותיו של איש מקצוע המוסמך בעיצוב מודלים לתלת ממד.

ישנן תוכנות גרפיות רבות המאפשרות לייצר זאת באופן עצמאי ותוך למידה עצמית אינטואיטיבית למדי. עם זאת, מוטב יהיה שתכינו את עצמכם למלאכת עיצוב עצמית בתוכנות גרפיות שכאלו, ושתתנסו בהן עוד הרבה לפני שאתם נדרשים להדפיס את המודל שלכם בתלת ממד.

עיבוד המודלים

ההדפסה התלת ממדית אכן מספקת את התצורות הנדרשות למען יצירתו של המודל. אך אין זה בא להחליף את מלאכת העיבוד והגימור של המוצר.

ייתכן ושתידרשו לשיוף המודלים, להדבקת חלקים יחדיו או לתופסות קטנות שיאפשרו לכם לייצר מודל מדויק היוצר את המראה הסופי אליו כיוונתם במסגרת הפרויקט האדריכלי.

תקציב וזמן

סטודנטים רבים לאדריכלות בוחרים לפנות לטכנולוגיית הדפוס התלת ממדית לאור התפישה שמדובר בפתרון מהיר וקל.

עם זאת, לעתים המציאות מלמדת כי מדובר בפתרון שהוא יקר יותר, ומצריך גם הוא לא פחות תיקונים והתאמות לצורך יצירתו של המודל המדויק עבור הפרויקט.

בכל שאלה והתייעצות בנושא שכזה, הרי שאנו נמליץ לכם לפנות אל הצוות המקצועי שלנו מבעוד מועד, להסביר באופן מפורט את הדרישות הקיימות בפרויקט, ואנו נבחן אם אכן נוכל לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם שירות מקצועי, מיומן ושבסיומו תיהנו ממודל אדריכלי העומד בכל הדרישות הנדרשות.

צרו עמנו קשר טלפוני, השאירו פניה או כתבו לנו בוואטסאפ. נציגינו ישובו אליכם בהקדם.

שאלות נפוצות על הדפסת מודל לתואר אדריכלות

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על הדפסת מודל לתואר אדריכלות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר הדפסת מודל לתואר אדריכלות יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא הדפסת מודל לתואר אדריכלות תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על הדפסת מודל לתואר אדריכלות יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

הדפסת תלת מימד תל אביב

הדפסת תלת מימד תל אביב

הדפסת תלת מימד נהפכת להיות שירות נדרש יותר ויותר מיום ליום, בקרב בעלי המקצוע , הסטודנטים והמוסדות המגוונים שקיימים (מוסדות ממשלתיים, מוסדות חינוך, מוסדות בריאות)

קרא עוד »
הדפסת תלת מימד עם מתכת

הדפסת תלת מימד עם מתכת

לכל מי שמתעניין בהדפסה תלת מימדית ממתכת, המאמר הזה הוא בשבילכם. הדפסת מתכת היא טכנולוגייה חדשנית פורצת דרך אפילו יותר מההדפסות הביתיות של פלסטיק, עץ

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)