המימד הרביעי » רעיונות למתנות » גימיקים לחדרי ילדים עם מתנה לא שגרתית

גימיקים לחדרי ילדים עם מתנה לא שגרתית

מנורת ירח

כאשר מחפשים מתנות שהן גימיק אפשר לראות באתרים השונים הרבה מאד אופציות. אך לעיתים יש מוצר שהוא מדהים ונוצרת הסכמה כללית, כיוון שכולם אוהבים פריט זה ולכן רוכשים אותו כמתנות לבן הזוג, בת הזוג, חברות, בני זוג ליום הנישואים ועוד.

האזינו לכתבה

הטרנד העכשווי הוא מנורת ירח אשר אפשר לרכוש אותה בכמה גדלים וליהנות מאור, מתמונה אשר משתקפת וגם מתמונה של הירח בתלת מימד. לאור הנראות יוצאת הדופן של פריט זה המנורה מתאימה לחדר שינה ולחדרי ילדים ולכן עבור רבים זוהי המתנה האידאלית לאירועים השונים.

בשנים האחרונות התכנון של כל אחד מחדרי הבית כמו הסלון, חדר השינה וחדרי הילדים מתבצע בסיוע של מעצב פנים אשר מבצע עיצוב חדרי ילדים בדרך יצירתית ועם המון רעיונות מקוריים. הקו המנחה הוא להתאים את נראותו של החדר ואת האקססוריז הקיימים בו לאישיות של הילד ובהתאם לכך להציב בו בובות, חיות פרוותיות ושלל משחקים לילדים הגדולים יותר. סימן ההיכר של החדר הופך להיות מהר מאד מנורת ירח, אשר מוצבת על השידה ליד המיטה.

הצבעים של מנורת ירח

לכל מנורת ירח יש שלט ייעודי אשר אפשר ללחוץ עליו וליהנות מ – 16 הצבעים ומצבי התאורה ברמות המשתנות שלו. כך אפשר ביום אחר ללחוץ על האור הירוק, ביום אחר על האור הכחול, בסוף השבוע על האור הסגלגל, או להחליף בכל יום כמה צבעים בהתאמה לצבעי המצעים או לפי מצב הרוח.

הייחוד באופציה של מתנת מנורת ירח הוא בכך שמוסיפים גם תמונה עדכנית של מקבל המתנה או של בני הזוג וכך מאד נחמד להביט כל הזמן בתמונה הצבעונית והאישית. אפשר לרכוש זאת באופציה העגולה של תלת ממד, תלת ממד מרחף או לחלופין מנורה יפהפייה בצורת לב. בנוסף לכך, אפשר להזמין כיתוב אישי על גבי המנורה כמו, קטפתי את הירח בשבילך, אני אוהב אותך, או כל משפט שמבקש הלקוח לרשום.

כבל הטעינה הוא רב פעמי ולאחר 4-3 שעות של הטענה המנורה יכולה להישאר פעילה לאורך זמן רב ובני הבית נהנים מאד מהתאורה שלה כאור המשמש לקריאה בערב, השארת אור קטן בחדר עבור הילדים, או כתוספת רקע בעיצוב הכללי של חדר השינה או חדרי הילדים.

גימיקים לחדרי ילדים עם מתנה לא שגרתית

את מנורת ירח מציבים על כן עץ ייעודי אשר תופס אותה מכל הכיוונים וכך המנורה אינה נופלת, אלא מונחת כיאות ובאופן יציב על שידה, שולחן או כל מקום ישר אחר.

הפתעה נפלאה לכבוד האירוע המשמח

כל מי שקבל במתנה מנורת ירח, פותח את הקופסה והוא המום הן מיופייה, מהעיצוב היוצא דופן שלה ומהכיתוב המדליק שנכתב עליה שמתאים בול למקבל המתנה. לכן זה לא מפתיע שגם אחרים מתלהבים ממנה וקונים מנורה מסוג זה לחבר נוסף.

שאלות נפוצות על גימיקים ומתנה מיוחדת לחדרי ילדים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על גימיקים ומתנה מיוחדת לחדרי ילדים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר גימיקים ומתנה מיוחדת לחדרי ילדים יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא גימיקים ומתנה מיוחדת לחדרי ילדים תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על גימיקים ומתנה מיוחדת לחדרי ילדים יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

איך לבחור מדפסת תלת מ ימד

איך לבחור מדפסת תלת מימד ?

המדפסות התלת מימד הביתיות פורצות לקהל הרחב בזכות העלות הנמוכה שלהם והתיחזוק הנמוך. ככל שהזמן עובר המודעות ליעילות של הדפסת תלת מימד עולה ובמיוחד לצרכן

קרא עוד »

פלסטיק למדפסת תלת מימד

עם התפתחות הטכנולוגייה התלת מימדית, התעורר צורך ליותר ויותר חומרים לשלב הייצור וההדפסה. מודלים שונים מצריכים מאיתנו חומרים שונים וצבעים שונים ולכן נכנסו חומרים חדשים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)