המימד הרביעי » עולם התלת מימד » מדפסות תלת מימד למיתוג העסק

מדפסות תלת מימד למיתוג העסק

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

הדפסת התלת מימד מייצגת את שיא הטכנולוגיה מאחר ורק ב- 2,006 היא יצאה לנחלת הכלל.
רבים הספיקו לשמוע על הטכנולוגיה פורצת הדרך אך מעטים מאוד אלו שלמדו באמת לנצל את יתרונותיה עבור העסק שלהם.

האזינו לכתבה


מלבד העובדה שיש לא מעט שימושים להדפסה תלת מימדית כמו יצירת מודלים אדריכליים ליזמים שונים, התאמת מוצרים בהכנה אישית וייצור המוני של מוצר מסויים בזול – יש יתרון אחד מרכזי בהדפסה תלת מימדית והוא כמובן מיתוג העסק.

איך הדפסה תלת מימדית תתרום למיתוג העסק ?

ישנם כל כך הרבה אפשרויות שניתן לעשות זאת באמצעות הטכנולוגיה הזו.
אחת האופציות היא כמובן להדפיס מוצר חברה קיים עם הלוגו שלנו עליו, ואם אפשר אפילו להוסיף לו טוויסט.
כך לדוגמא אם יש לנו חברת מכוניות, אולי כדאי יהיה לנסות להדפיס מכונית קטנה שעליה מוטבע לוגו החברה ובפנים להכניס מנורה קטנה שתאיר את הלוגו כלפי חוץ.

כך לדוגמא, אנו מכינים מנורת ירח עם תמונה שאנחנו מעצבים אישית ללקוחות שלנו, והדבר אינו שונה כלל וכלל כשמדובר בלוגו מאחר ושניהם דורשים התאמה אישית על גבי מוצר מסויים.

הוספת הלוגו היא השלב הראשון במיתוג העסק באמצעות הדפסה תלת מימדית.
יחד עם זאת ניתן לפתח מוצר בלעדי של החברה באמצעות הטכנולוגייה הזו, מכיוון שאנחנו היצרנים אנחנו יכולים לשלוט בכל מה שהמכונה תייצר באמצעות תוכנות חכמות ומידול תלת מימדי.
אם רוצים ללכת בכיוון הזה כמובן יש לקחת בחשבון שצריך ללמוד לעומק את הנושא וצריך לבנות מודל בתוכנות האלו שיכולות להיות מאוד מסובכות לאדם לא מקצועי בנושא.

ברגע שאנו מנצלים את הטכנולוגיה הזו למיתוג העסק שלנו, הלקוחות שלנו רואים אותנו בעין הרבה יותר חיובית ומקצועית שכן טכנולוגיית ההדפסה התלת מימדית נתפסת בעיני לא מעט אנשים למתקדמת על גבול הבדיונית מה שמעמיד אותנו, המשתמשים בה, במקום טוב יותר.
מלבד השימוש בטכנולוגיה המתקדמת למיתוג העסק שלנו ניתן ללכת דווקא לכיוון נתינת שירות הדפסה תלת מימדית וכך למעשה למתג עסקים אחרים תמורת תשלום נכבד.

מדפסות תלת מימד למיתוג העסק

אפשר להציע להם שירותי ייצור מכל תחומי התעשייה, ניתן לייצר לענף התעופה, ענף התעשייה, ענף הצעצועים, ענף ההיי-טק, וגם ענף הבנייה והאדריכלות.
כל עסק שואף למתג את עצמו, וברגע שנציע שירות של ייצור מוצרים בהתאמה אישית בפס ייצור רחב עבור מוצרים נוכל להכניס סכומי כסף לא מבוטלים באמצעות הדפסת תלת מימד וכמובן שצריך ללמוד להשתמש במדפסות הביתיות / התעשייתיות ולהשקיע סכום ראשוני, ללמוד להתמודד ולתקן תקלות (שקורות לא מעט במיוחד בהתחלה) ולדאוג לתחזוקה שוטפת.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מדפסות תלת מימד למיתוג העסק

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על מדפסות תלת מימד למיתוג העסק. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר מדפסות תלת מימד למיתוג העסק יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא מדפסות תלת מימד למיתוג העסק תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מדפסות תלת מימד למיתוג העסק יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

הדפסת תלת מימד חיפה

הדפסת תלת מימד חיפה

ההתפתחות הטכנולוגית שוברת שיאים מיום ליום במיוחד בתחום ההדפסות בתלת מימד והביקוש להדפסות בתלת מימד מתגבר מעת לעת, ויש עליה ניכרת בדרישה להדפסת תלת מימד

קרא עוד »

הדפסת בגדים בתלת מימד

לצד כל פריצות הדרך שנבעו כתוצאה מהתפתחות התלת מימד, ישנו תחום אחד ולא צפוי ששימוש בתלת מימד בו הוא יוצא דופן ומהפכני – תחום האופנה.

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)