המימד הרביעי » רעיונות למתנות » כך תשמחו את סבתא וסבא לכבוד חתונת הזהב שלהם

כך תשמחו את סבתא וסבא לכבוד חתונת הזהב שלהם

סבתא וסבא חוגגים חמישים שנה יחד? הפתיעו אותם עם מתנות מרגשות

זוג שנשאר נשוי שנים רבות וחוגג חמישים שנות זוגיות, מהווה השראה גדולה עבור בני המשפחה והחברים. משפחות רבות נוהגות לערוך אירוע מיוחד, לרגל מה שנקרא "חתונת זהב", בו מציינים את המועד החשוב הזה ונותנים לזוג האוהבים את הכבוד המגיע לו.

האזינו לכתבה

אם סבתא וסבא שלכם עומדים לציין תאריך כזה, אתם יכולים להפתיע אותם בחגיגה מושלמת במסעדה או בבית, הכוללת את כל הדורות שהם העמידו עד היום ובנוסף לרגש אותם במתנות מיוחדות במינן, שישמחו את ליבם.

כך תשמחו את סבתא וסבא לכבוד חתונת הזהב שלהם

חתונת הזהב היא הגשמה של חלום עבור זוגות נשואים

ההבטחה להישאר ביחד לנצח, נשמעת לעיתים כמו חלום מתוק מדי, אבל יש לא מעט זוגות שאכן מצליחים למצוא אהבת חיים ולציין חמישים שנות נישואין ויותר. בין הדרכים המרגשות לחגוג זאת, ישנם מי שיבחרו לתעד את חיי הזוג למן ההתחלה ועד ליום האירוע, על ידי כתיבת סיפור חיים מקצועי והפקת ספר של ממש המתאר את החיים המשותפים שלהם.

עבור זוגות נשואים וותיקים, העלעול הנוסטלגי בין דפי הספר הוא כמו מעבר מהיר במסע ארוך ומורכב, דרך שצעדו בה יחד עם החצי השני שלהם. ספר שכזה, עשוי להפוך ל"אוצר" משפחתי ולעבור מדור לדור במשך השנים.

כך תשמחו את סבתא וסבא לכבוד חתונת הזהב שלהם

כיצד מכינים ספר המתעד את חייהם של סבתא וסבא?

על מנת לדובב אנשים מבוגרים ולקבל מהם את סיפור החיים שלהם בצורה מלאה, חשוב הקשר האישי בין האדם שמדבר לבין האדם שמקשיב ומתעד. עם זאת, ייתכן שדווקא מול הנכדים והילדים, יהיה קשה לקשישים להיפתח וזאת בגלל הרגשות העמוקים הקיימים ממילא על פני השטח.

שכירת שירותיו של סופר צללים מקצועי, שמורגל בשיחות עם אנשים מבוגרים ויודע כיצד "לחלץ" מהם מידע רלוונטי, עשויה להיות מתנה נהדרת שתעניקו לסבים שלכם. המטרה היא להפיק ספר שמתעד את חייהם של הסבתא והסבא, עוד כשהיו ילדים ועד שפגשו זו בזה. תוכלו להוסיף מסמכים ותמונות של העץ המשפחתי – הנינים, הנכדים והילדים – ובכך להעשיר את תוכן הספר. התוצאה תהיה מרגשת במיוחד, הן עבור הזוג כמובן והן עבור הדור הצעיר, שישמע את הסיפורים הללו לראשונה.

אילו מתנות נוספות תוכלו להעניק לזוג האוהבים הוותיק?

אצל אנשים מבוגרים, עיצוב הבית נוטה לפעמים לקבל עדיפות אחרונה והרבה פעמים ניתן לראות בתים של קשישים, שנדמה כי עוצבו אי שם בשנות השבעים ונותרו באותו המצב. אתם כנכדים, יכולים להעשיר את מראה הבית של הסבים שלכם בפריטי נוי מעניינים וחדשניים, כמו מנורת ירח הנושאת את תמונתם – מתנה מרגשת ויוצאת דופן שתשמח אותם עד מאוד.

הוספת תמונות של אנשים אהובים על חפצים, יכולה להיות שי מושלם שיזכיר לסבתא ולסבא בכל יום עד כמה הם אהובים ועד כמה כדאי היה, להגיע לרגע הזה ולחוות את האחדות המשפחתית במלואה.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מתנות מרגשות לסבא וסבתא

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על מתנות מרגשות לסבא וסבתא. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר מתנות מרגשות לסבא וסבתא יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא מתנות מרגשות לסבא וסבתא תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מתנות מרגשות לסבא וסבתא יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

הדפסת תלת מימד חולון

הדפסת תלת מימד חולון

הדפסת תלת מימד באיזור חולון מתבקשת יותר ויותר עם השנים, אצל כלל האוכלוסיה בכלל ואצל הסטודנטים הטכנולוגיים בפרט. בתור בעל מקצוע בקיא בתחום הבחנתי שישנה

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)