המימד הרביעי » עולם התלת מימד » הדפסת תלת מימד לעסקים קטנים

הדפסת תלת מימד לעסקים קטנים

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

כבר ידוע לנו שטכנולוגיית התלת מימד נותנת מענה בלא מעט תחומים כמו רפואה, תעשייה ואפילו מזון.

האזינו לכתבה


אפילו מדי פעם מדברים על איך שהטכנולוגייה הזו יכולה לעזור לעסק ובכלל לתמוך בהקמתו, היום נפרט יותר על 3 דרכים שבהם שירות להדפסת תלת מימד יכול לסייע לעסק.

3 תחומים לשיפור העסק דרך הדפסת תלת מימד

  • אב טיפוס – דמיינו שיש לכם סטארטאפ חדש שאתם לגמרי מאמינים בו.
    נניח שכבר העליתם הכל על הנייר ויש לכם את כל השירטוטים הדרושים וכל מה שנשאר עכשיו הוא לגייס משקיעים.
    האם באים אליהם בידיים ריקות ? כמובן שלא.
    מקובל להגיע אליהם עם המוצר המוגמר שלנו ולשתף אותם ברעיון שפיתחנו, כך אנו מגישים להם ויזואלית את הרעיון מה שהופך אותו להרבה יותר עוצמתי.
    בעבר, עלויות הייצור לסטארטאפ ייחודי היו גבוהות מאוד ואילו כיום, בזכות ההדפסה התלת מימדית תוכלו לבנות אב טיפוס בכמה לחיצות פשוטות ובהשקעה מינימלית.
    כמו כן, בגלל שתהליך בניית המודל התלת מימדי הוא מודולרי, תוכלו לשנות אותו בכל שלב ולייצר מחדש כדי לשפר יותר ויותר את האב טיפוס שלכם.

  • ייצור – הדפסה בתלת מימד היא טכנולוגייה מעולה לייצור אב טיפוס, אך אם נעלה מדרגה נבין שהרעיון הכללי הוא ייצור – וכך למעשה עסק יכול לייצר סחורה בעצמו מבלי שום תלות בספקים אחרים.
    קחו לדוגמא את נגיף הקורונה שהתפשט בכל העולם וגרם למשלוחים של ענקית הייצור (סין) להיעצר.
    מה קרה לכל החנויות בארץ שהיו תלויות בסחורה שמגיעה מסין ? נכנסו לבעיה.
    ואילו מה קרה לכל החנויות בארץ שמייצרות בעצמן ? (כמעט כלום).
    כל עסק רוצה להיות תלוי בכמה שפחות משתנים ובכלל, שלא נדבר על החיסכון בעלויות כשאנחנו אלו היצרנים שחוסכים את הרווח של היצרנים עלינו.

  • הזמנה אישית – למה לעבוד קשה, להביא סחורה ולנחש מה הלקוח ירצה במקום להשקיע סכום מינימלי של סחורה לייצור, ולתת ללקוח להחליט מה הוא רוצה ?
    טכנולוגיית התלת מימד פותחת לנו את הדלתות לייצר כל מודל שנדמה לנו בחומרים האפשריים, ולכן אם ניתן ללקוח לבחור בעצמו את המוצר הבא שהוא רוצה – זה יגדיל לנו את המכירות בהכרח ולרוב גם את הרווח.
    לא מעט עסקים כבר אימצו את השיטה, יש את אלו שמייצרים משקפי שמש ועדשות לפי בקשת הלקוח, יש כאלו שמדפיסים תבניות שוקולד לפי בחירת הלקוח ואילו אנחנו בעצמנו מייצרים מנורת ירח עם תמונה בכדי להגדיל את המכירות ולאפשר ללקוח לקבל מוצר שמיועד אך ורק עבורו.
הדפסת תלת מימד לעסקים קטנים
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על הדפסת תלת מימד לעסקים קטנים

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על הדפסת תלת מימד לעסקים קטנים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר הדפסת תלת מימד לעסקים קטנים יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא הדפסת תלת מימד לעסקים קטנים תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על הדפסת תלת מימד לעסקים קטנים יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

פלסטיק למדפסת תלת מימד

עם התפתחות הטכנולוגייה התלת מימדית, התעורר צורך ליותר ויותר חומרים לשלב הייצור וההדפסה. מודלים שונים מצריכים מאיתנו חומרים שונים וצבעים שונים ולכן נכנסו חומרים חדשים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)