המימד הרביעי » עולם התלת מימד » הדפסת מודלים אדריכליים בתלת מימד

הדפסת מודלים אדריכליים בתלת מימד

שירותי-הדפסה-בתלת-מימד

כאשר ניגשים למכור נדל"ן , במיוחד שמדובר במבנה חדש, שעתיד להיבנות, או שעדיין לא סיים את בנייתו בהכרח צריך להיות מודל ויזואלי של המבנה, בין אם הוא מודפס על גבי פלייר קטן או שמדובר במודל של ממש שנבנה על ידי בעל מקצוע במלאכה מורכבת וארוכה, וכמובן יקרה.

האזינו לכתבה

בימינו, קיימת אפשרות נוספת לבניית מודל אדריכלי, הדפסת מודלים בתלת מימד או במילים אחרות הדפסת בית תלת מימד.

לאחר שעולם התלת מימד כבר עבר קברת דרך והתפתח למקומות מתקדמים ביותר, הגענו לנקודה שבה אפשר להסכים שהדפסת המודל האדריכלי בתלת מימד תפיק את התוצאה הטובה ביותר והמדוייקת ביותר, במאמץ מינימלי.

והעלות ?
לא גבוהה כמו שכולם חושבים, עם בעל המקצוע הנכון שיכוון אתכם עם שאלות מאוד נקודתיות תוכלו לקבל את המודל שלכם באותה רבה בדרך כלל ובמחיר הרבה יותר טוב וגם בזמן קצר יותר.

בקצרה אסכם לכם שהכל מתחיל וניגמר בבעל המיקצוע, מכיוון שעם השאלות הנכונות הוא יוכל לקצר את זמן ההדפסה משמעותית, להפחית את השימוש בחומר, וככה לספק מוצר שהוא בדיוק תואם את הדרישה שלכם, לא פחות ולא יותר, בזמן קצר ובמחיר הוגן.

זיכרו – עלות ההדפסה ניקבעת על פי 2 פרמטרים

  • זמן ההדפסה
  • משקל החומר הנידרש להדפסה

מה צריך לשאול לפני בניית מודל אדריכלי ?

ועכשיו אני פונה לאדריכלים, למעצבי הפנים ולסטודנטים לאדריכלות ולעיצוב פנים ואפילו לאדריכלי נוף, מהצד שלכם אתם צריכים לדעת כמה דברים לפני יצירת קשר עם בעל המיקצוע:

  1. מאיזה חומר אנחנו צריכים את המודל ? (גמיש או קשיח, פלסטיק, עץ, גומי)
  2. מה חוזק המודל הנידרש ? (בגדול להסביר אם המודל נועד להיטלטל בנסיעות איתכם או לעמוד במקום קבוע)
  3. האם חשוב לנו לדייק מאוד בפרטים הויזואלים בצורה קיצונית ? (רק במקרים קיצוניים שדיוק ממש מוגזם נדרש,ב95% מהמודלים אין צורך לבקש דיוק ברמה קיצונית)

אלו הנקודות שחייבים להתייחס אליהם לפני הדפסה של מודל אדריכלי בפרט, ולדעתי בעל מקצוע שלא יתייחס לנקודות האלו אינו מתחשב בכיסם של לקוחותיו.

מודל אדריכלי שהודפס במדפסת תלת מימדית יוכל להועיל באופן משמעותי בתהליך המכירה.
הלקוח יכול לראות את "בית חלומותיו" עומד לנגד עיניו בתור מודל מושלם ועשיר בפרטים, שממש אפשר לומר שהונדס במדפסת תלת מימד.

הדפסת מודלים אדריכלים בתלת מימד

תהליך המכירה הופך קל יותר, יעיל יותר, ובצורה הזו מתאמים ציפיות עם הלקוח באופן מושלם, הוא באמת רואה את מה שעתיד להיבנות, פשוט בקטן יותר.

אגב, לאדריכלים ולמעצבים המחמירים מבנינו יש אפשרות להדפיס גם את פנים הבית באופן מושלם ולהגיע לפרטים קטנים כמו ריצוף וריהוט, אולי חלק מהפריטים יודפסו בנפרד לפי בקשת המעצב אבל כמובן ומומלץ להדפיס אותם יחד במידה והחלטתם שאתם משלבים גם את הרעיון.

יתרונות נוספים בהדפסת בתים בתלת מימד

  • לפי ההתרשמות מהמודל הפיזי שתקבלו יכול להיות שתיראו דברים בעיצוב שבפועל ישתנו ויפיקו תוצאה סופית יפה יותר שמבנה שייבנה ממש.
  • הלקוח יבין מיד שמדובר בבעל מקצוע רציני ויקבל רושם מאוד חיובי, וגם תחסכו ממנו את הצורך לקרוא מפרוספקט או לפענח שירטוטים של המודל.
  • לסטודנטים – התוצאה הסופית תרשים את המרצים בוודאות והתוצאה המוגמרת תעניק לכם ציון סופי משמעותי באופן ודאי.

נקודה נוספת לאדריכלי הנוף –לא רק הדפסת בתים במדפסת תלת מימד אלא גם הדפסת נופים בתלת מימד היא משימה אפשרית, ועם תיכנון נכון ומודל תלת מימדי מתאים ( או מספר מודלים) , התוצאה הסופית יכולה להיות מרהיבה ולדמות לכם את הנוף שעתיד להיות, ואם קיים אז להוסיף למבנה שעתיד להיבנות בצמוד לנוף ועל ידי כך לקבל את המודל המושלם, ולעלות כמה מדרגות למעלה בתדמית שלעם העיסקית או הלימודית.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על הדפסת מודלים אדריכליים בתלת מימד

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות תמונות וסרטונים על הדפסת מודלים אדריכליים בתלת מימד. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המימד הרביעי מציעה מגוון שירותים בנושאי הדפסת תלת מימד, בכדי לבדוק על מחיר הדפסת מודלים אדריכליים בתלת מימד יש ליצור איתנו קשר ישיר כדי שנוכל לתת הצעת מחיר המותאמת בדיוק עבור הצרכים שלכם.
צוות האתר המימד הרביעי מציע מגוון שירותי הדפסות בתלת מימד ובנוסף ניתן למצוא הדפסת מודלים אדריכליים בתלת מימד תחת שורותינו, יש ליצור איתנו קשר ישיר לקבלת הצעת מחיר והתקדמות להזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על הדפסת מודלים אדריכליים בתלת מימד יש לשלוח טופס או להתקשר 050-9595004

מאמרים בנושא תלת מימד שיעניינו אתכם

הדפסת תלת מימד חיפה

הדפסת תלת מימד חיפה

ההתפתחות הטכנולוגית שוברת שיאים מיום ליום במיוחד בתחום ההדפסות בתלת מימד והביקוש להדפסות בתלת מימד מתגבר מעת לעת, ויש עליה ניכרת בדרישה להדפסת תלת מימד

קרא עוד »

פלסטיק למדפסת תלת מימד

עם התפתחות הטכנולוגייה התלת מימדית, התעורר צורך ליותר ויותר חומרים לשלב הייצור וההדפסה. מודלים שונים מצריכים מאיתנו חומרים שונים וצבעים שונים ולכן נכנסו חומרים חדשים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)